Το να ξέρεις τα όρια του πόνου που σου επιτρέπουν να συνεχίσεις την προπόνησή σου ή να την σταματήσεις δεν είναι εύκολο. Υπάρχουν τόσα σημεία του σώματός σου και τόσα διαφορετικά είδη πόνου που πραγματικά μπορεί να σου είναι αδύνατο να καταλάβεις πότε πρέπει να σταματήσεις και να επισκεφτείς το γιατρό σου. Δες όμως μερικές συμβουλές για να μπορείς πιο εύκολα να ξεχωρίσεις τον ασφαλή από τον επικίνδυνο πόνο όταν ασκείσαι.

Αν νιώθεις σουβλιές στην ωμοπλάτη σου ενώ σηκώνεις βάρη, είναι ένα σημάδι ότι το κάνεις με τον λάθος τρόπο. Αν σηκώνεις τα βάρη πολύ γρήγορα μπορεί επίσης να νιώσεις σουβλιές στην σπονδυλική σου στήλη.

Πρέπει να επισκεφτείς το γιατρό σου αν νιώσεις ξαφνικό, έντονο, διαπεραστικό πόνο και δυσκολεύεσαι να αναπνεύσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο πόνος στην ωμοπλάτη συ μπορεί να είναι ένα σημάδι καρδιακής προσβολής. Αν δεν έχεις βιώσει αυτή την αίσθηση και συνοδεύεται από πόνο στο στήθος και δύσπνοια, τότε κάλεσα αμέσως το ΕΚΑΒ.

Πόνος στο γόνατο. Ο πόνος στο γόνατο μπορεί να είναι είτε ξαφνικός είτε σταδιακός. Ο τραυματισμός στο γόνατο είναι σπάνια περίπτωση έκτακτης ανάγκης, όμως αν έχεις συχνές ενοχλήσεις επισκέψου τον ορθοπεδικό σου για να σου πει ποιες ασκήσεις πρέπει να αποφύγεις.

Πόνος στον ώμο. Εάν νιώσεις έντονο πόνο στον ώμο ή νιώθεις σαν να σου βγαίνει ο ώμος πρέπει να επισκεφτείς έναν γιατρό. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί χειρουργική επέμβαση ή απλά λίγη προσοχή στις ασκήσεις.