Πες αντίο στο επίμονο τοπικό λίπος και ιδιαίτερα αυτό της κοιλιάς, εντάσσοντας στην καθημερινή σου διατροφή όσες περισσότερες από τις παρακάτω τροφές μπορείς, αποκτώντας κι εσύ την επίπεδη κοιλιά που επιθυμείς.

Οι θυσίες που πρέπει να κάνεις δεν είναι μεγάλες, απλά απαιτούν σωστό προγραμματισμό και την απαραίτητη προσήλωση στον στόχο μείωσης του τοπικού λίπους.

Πάμε να δούμε ποιες τροφές θα αποτελέσουν τους καλύτερους σύμμαχούς σου:

Φρούτα και λαχανικά

Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, λόγω του πλούσιου σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες περιεχόμενό τους, βοηθούν στο να διατηρήσετε χαμηλά επίπεδα σωματικού λίπους. Ειδικά όμως τα μήλα, τα μούρα, το μπρόκολο, τα μανιτάρια, ο ανανάς και το σπανάκι συμβάλλουν στην καταπολέμηση του τοπικού πάχους στην κοιλιά.

Πράσινο τσάι

H κατανάλωση αυτού του ροφήματος βοηθά στο να συρρικνωθεί άμεσα η περιφέρεια της μέσης σας, καθώς επίσης ενισχύει την άμυνα του οργανισμού σας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί πως αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή όσων ενδιαφέρονται να μειώσουν τα επίπεδα σωματικού λίπους.

Μονοακόρεστα λιπαρά

Τροφές όπως το ελαιόλαδο, τα αμύγδαλα και το αβοκάντο, αποτελούν τον καλύτερο σύμμαχό σας, προκειμένου να διατηρήσετε το βάρος σας σε ιδανικά επίπεδα, αλλά και για να καταπολεμήσετε το τοπικό πάχος.

Ω3 λιπαρά

Διατροφολογικές έρευνες, αποδεικνύουν πως η ένταξη τροφών, πλούσιες σε Ω3 λιπαρά, όπως είναι ο σολομός, ο λιναρόσπορος, τα καρύδια και τα λιπαρά ψάρια όπως οι σαρδέλες, βοηθούν στη μείωση του λίπους στην κοιλιά.

Μπαχαρικά

Ορισμένα μπαχαρικά, συμπεριλαμβανομένων του σκόρδου, της κανέλας, του τζίντζερ και των πιπεριών τσίλι, περιέχουν ιχνοστοιχεία τα οποία αυξάνουν τους μεταβολικούς σας ρυθμούς, αυξάνοντας παράλληλα την καύση λίπους. Προσθέστε στα γεύματά σας,  όσο το δυνατόν μεγαλύτερες ποσότητες.

Νερό

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού παραμένει από τις πιο σημαντικές παραμέτρους στον αγώνα για την καταπολέμηση του τοπικού πάχους στην κοιλιά. Προσπαθήστε ανάλογα με την καθημερινότητα και τις προσωπικές σας ανάγκες, να καταναλώνετε όσο το δυνατό περισσότερο νερό, αποφεύγοντας υπερβολές.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα δημητριακά ολικής αλέσεως βοηθούν στον έλεγχο της απόκρισης της ινσουλίνης από το σώμα σας. Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε σύμπλεγμα βιταμινών Β βοηθά επίσης και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.