Έχουμε ξαναπεί ότι τα παπούτσια που φοράμε στην καθημερινότητα είναι πολύ σημαντικά για τη στάση του σώματος μας. Πόσο μάλλον αν μιλάμε για γυμναστική. Τότε το παπούτσι αλλάζει ανάλογα με το είδος γυμναστικής. Έχουμε δει τα υπέρ και τα κατά για να γυμνάζεσαι ξυπόλητος, αλλά αν κάνεις ποδήλατο δεν μπορείς να κάνεις ξυπόλυτος.Ποιο είναι λοιπόν, το κατάλληλο παπούτσι για το ποδήλατο.

  1. Το παπούτσι hybrid που η σόλα του βεντουζώνει στο πεντάλ του ποδηλάτου και έτσι έχεις καλύτερο κράτημα.Αυτό το παπούτσι συνιστάται για αρχάριους ποδηλάτες.
  2. Αν χρησιμοποιείς το ποδήλατο σου καθημερινά για μικρές αποστάσεις τότε προτίμησε ένα  ελαφρύ παπούτσι πεζοπορίας που είναι πολύ άνετο.
  3. Αν κάνεις ποδήλατο στο δρόμο προτίμησε ένα παπούτσι με σκληρή σόλα που θα σε βοηθήσεις να κάνεις γρήγορο πετάλι πιο εύκολα.
  4. Αν κάνεις ποδήλατο στο βουνό τότε η σόλα σου πρέπει να είναι τελείως άκαμπτη ώστε να απορροφάει τους κραδασμούς και να προστατεύει το πόδι.
  5. Αν προπονήσεις στο spinning τότε πρέπει τα παπούτσια να έχουν εγκοπές ώστε να “κλειδώνουν” πάνω στο πετάλι ώστε να αποφεύγεις τον τραυματισμό.

 

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Επιστροφή στην κατηγορία