Τα μαλλιά και τα νύχια είναι πολύ σημαντικό να είναι υγιή.Δεδομένου ότι τόσο τα μαλλιά όσο και τα νύχια είναι “φτιαγμένα” από κερατίνη υπάρχουν ορισμένα θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν το ένα το άλλο.

Προκειμένου τα νύχια σου να μην σπάνε και τα μαλλιά σου να μην πέφτουν σημαντικό ρόλο παίζει η διατροφή.
Με τις παρακάτω τροφές έχεις «μ’ ένα σμπάρο δύο τρυγόνια»!

Πρωτεΐνη
Τα μαλλιά σου χρειάζονται πρωτεΐνη για να παράγουν κερατίνη. Η πρωτεΐνη θα τα κάνει πιο δυνατά ώστε να μην σπάνε και να μην πέφτουν.

Κόκκινο κρέας
Μια ζουμερή μπριζόλα είναι γεμάτη με πρωτεΐνες και έχει επίσης ακόμα μια θρεπτική ουσία σημαντική τόσο για την υγεία των μαλλιών όσο και των νυχιών: το σίδηρο.

Bluberries
Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην προστασία των κυττάρων του οργανισμού από τις βλάβες απ’ τις ελεύθερες ρίζες. Αυτές αυξάνουν τις ορμόνες του στρες και τη φλεγμονή και επηρεάζουν όλα τα κύτταρα στο σώμα συμπεριλαμβανομένων εκείνων των μαλλιών και των νυχιών.

Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα πέρα απ’ το γεγονός ότι είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνη είναι φορτωμένα και με μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στην διατήρηση υγιών μαλλιών και νυχιών.

Στρείδια
Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για πολλές βιολογικές διεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της παρασκευή πρωτεϊνών, όπως αυτές στα νύχια και στα μαλλιά. Και είναι και νόστιμα!

Αυγά
Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και περιέχουν και βιταμίνη D και βιοτίνη. Όλα αυτά συνδράμουν στην ανάπτυξη της κερατίνης.

Σολομός
Ο σολομός είναι επίσης μια καλή πηγή βιοτίνης και πρωτεΐνης μαζί με ωμέγα 3 λιπαρά οξέα τα οποία μειώνουν τη φλεγμονή και προάγουν ένα υγιές, ενυδατωμένο δέρμα. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι το τριχωτό της κεφαλής σου είναι δέρμα.

Λάδι καρύδας
Η εφαρμογή του λαδιού καρύδας κάνει θαύματα στα μαλλιά σου. Περιέχει τις πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για την αναζωογόνηση των μαλλιών.

Photo: Getty Images