Επισκεφτήκαμε το Βodycare Ladies στην Καλλιθέα, ένα γυμναστήριο μόνο για γυναίκες και ρωτήσαμε την γυμνάστρια αν μπορεί να συνδυαστεί η γυμναστική με τις κλασικές δουλειές της Ελληνίδας νοικοκυράς αλλά και με τη ζωή των παιδιών στο σπίτι. Να τι μας είπε!

Η γυμναστική μπορεί να συνδυαστεί με καθετί. Φυσικά μπορεί εύκολα να συνδυαστεί και με τις δουλειές του σπιτιού. Μάλιστα τις κάνει λιγότερο ανιαρές.

Ποιες είναι λοιπόν οι δουλειές του σπιτιού που σε γυμνάζουν;

Ξεσκόνισμα

Ξεσκονίζουμε τα πάντα, πατώντας στις μύτες των ποδιών μας. Έτσι γυμνάζουμε τις γάμπες και το πίσω μέρος των ποδιών. Βέβαια, το ιδανικό θα ήταν να ξεσκονίζουμε περισσότερα τα ράφια, τα κάδρα, ή τα αντικείμενα που βρίσκονται ψηλά. Ο συνδυασμός των ποδιών με τα τεντωμένα χέρια και την έκταση του κορμού είναι το ιδανικό αποτέλεσμα γιατί εκτός από τα πόδια γυμνάζονται και οι ραχιαίοι.
Όταν ξεσκονίζουμε τα τζάμια πρέπει να το κάνουμε από πάνω προς τα κάτω. Κάθε φορά που κατεβαίνουμε μπορούμε να κάνουμε και ένα βαθύ κάθισμα. Τα πόδια μας πρέπει να είναι παράλληλα και να δουλεύουμε εναλλάξ τα χέρια μας . Όμως προσοχή, δεν πρέπει να κουράσουμε τα γόνατά μας!

Ένα δεκάλεπτο ξεσκόνισμα την εβδομάδα είναι ιδανικό για να «ξυπνήσει» το σώμα μας.

Πλύσιμο των πιάτων

Η επαναλαμβανόμενη κυκλική κίνηση με το σφουγγάρι θα δουλέψει πολύ τα χέρια και τους ώμους. Θα πρέπει βέβαια να αλλάζουμε χέρια όταν κρατάμε το σφουγγάρι γιατί συνήθως οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το δεξί τους χέρι. Εκεί που είμαστε όρθιοι στον νεροχύτη για να μην κουράζεται η μέση μας μπορούμε να κάνουμε λυγίσματα, δηλαδή μικρά καθισματάκια. Εκεί κρατάς σταθερό τον κορμό και λυγίζεις λίγο τα πόδια.

Αν την ώρα που πλένεις τα πιάτα βάλεις λίγο μουσική και αρχίσεις να κουνιέσαι ρυθμικά (όπως εσύ θέλεις) τότε εύκολα μπορεί το πλύσιμο να γίνει μία καλή αερόβια άσκηση!

Τηλεόραση

Πολύς κόσμος όταν κάθεται στον καναπέ και έχει τα πόδια ανεβασμένα στο τραπεζάκι κάνει με τα πόδια ψαλιδάκια. Δεν το προτείνω. Έτσι επιβαρύνεται πολύ η μέση. Αυτό που θα πρότεινα όμως τις ώρες που βλέπουμε τηλεόραση είναι να κάνουμε ασκήσεις για να ξεκουράσουμε τα γόνατά μας. Ξέρω ότι πολλές γυναίκες υποφέρουν από τα γόνατά τους. Χρειάζεται ίσια πλάτη, πόδι σε στάση «τσαρούχι¨δηλαδή flex, και μικρές κινησούλες πάνω κάτω στα πόδια ώστε να δουλέψει ο τετρακέφαλος. Κάθε πόδι ξεχωριστά, 3 σετάκια , 20 φορές.

Σκούπισμα , Σφουγγάρισμα

Θυμάσαι τις γυναίκες στις διαφημίσεις ηλεκτρικής σκούπας οι οποίες στηρίζονται στην σκούπα και ποζάρουν με λυγισμένο πόδι; Δεν γίνεται τυχαία. Οποιαδήποτε κίνηση στο σκούπισμα ή το σφουγγάρισμα θα σε γυμνάσει και θα ενεργοποιήσει ακόμα και τους πιο «κοιμισμένους» μύες σου! Αν στηριχτείς από τη σκούπα ή τη σφουγγαρίστρα και κάνεις το πόδι σου πίσω τότε θα γυμνάσεις τα οπίσθιά σου. Αν το συνδυάσεις και με λύγισμα του ποδιού μπροστά και πίσω εναλλάξ τότε γυμνάζεται και ο γλουτός σου.

Ανακάτεμα φαγητού

Θέλεις να γυμναστούν τα χέρια σου την ώρα που ανακατεύεις το φαΐ στην κατσαρόλα; Τότε να έχεις στο μυαλό σου ότι οι ώμοι σου πρέπει να είναι πίσω και το σώμα σου σε ευθεία!

Άπλωμα

Φροντίστε να τινάζετε καλά τα ρούχα όταν απλώνετε. Εκεί κρύβεται το μυστικό της γυμναστικής!

Δουλειά στο γραφείο

Η στάση του σώματος την ώρα που τα παιδιά γράφουν , ή κάθονται στο γραφείο τους, ή ασχολούνται με τον υπολογιστή είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί στο σώμα μας. Πρέπει να προσπαθούν να τεντώνουν την σπονδυλική τους στήλη και να κρατούν πίσω τους ώμους τους. Το ξέρω δεν είναι εύκολο. Κάθε φορά που κουράζονται πρέπει να κάνουν κυκλάκια με τους ώμους ώστε να χαλαρώνουν. Όταν κουράζεται ο αυχένας τους ή το κεφάλι τους μπορούν να κάνουν κινήσεις με το κεφάλι που να περνούν από το κέντρο: κάτω το κεφάλι – ξανά στο κέντρο, δεξιά το κεφάλι ξανά στο κέντρο, πάνω το κεφάλι ξανά στο κέντρο κοκ. Αυτό θα απαλλάξει τα παιδιά από την ένταση του αυχένα από τον οποίο περνούν όλα τα νεύρα του σώματος.

Μαξιλαροπόλεμος

Παίζουν τα πιτσιρίκια σου με τα μαξιλάρια και εσύ ουρλιάζεις; Άστα να παίξουν! Μία συνεχής επαναλαμβανόμενη κίνηση μπορεί να είναι η καλύτερη γυμναστική. Και μόνο που δίνεις ώθηση για να πετάξεις το μαξιλάρι δουλεύεις αυτόματα τους ώμους και την πλάτη σου. Ακόμα και ο λουλουδοπόλεμος στα μπουζούκια μπορεί να γυμνάσει αυτά τα δύο!

Επιδρομή στο ψυγείο

Πείνασες και θέλησες κάτι να τσιμπήσεις; Τα τρία πράγμα που πρέπει να προτιμήσεις είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και το γιαούρτι! Όταν είσαι σε δίαιτα ή κάνεις διατροφή απέφυγε τις μπανάνες, τα σύκα και τα σταφύλια. Βέβαια όταν τρως φρούτα πρέπει να τρως συγκεκριμένη ποσότητα. Όταν λέμε να τρώτε πεπόνι δεν εννοούμε ένα ολόκληρο πεπόνι! Στο κυρίως φαγητό τα πράγμα είναι λίγο διαφορετικά. Αν θελήσεις να μαγειρέψεις τότε προτίμησε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη.

Μουσική

Ακούς μουσική; Σήκω και χόρεψε όπως σου έρθει! Οι χορευτικές κινήσεις είναι η καλύτερη γυμναστική.

Tip!

Αν πάθεις ένα τράβηγμα στο πόδι ή τη μέση τότε δεν πρέπει να βάλεις πάγο. Τα σημεία αυτά χρειάζονται ζέστη. Η μία θερμοφόρα με ζεστό νερό ή ένα χλιαρό ντουζ ή μία θερμαντική κρέμα. Το γόνατο και γενικότερα οι κλειδώσεις θέλουν κρύο. Εκεί χρειάζεται τις περισσότερες φορές πάγο.

Ευχαριστούμε πολύ το γυμναστήριο Bodycare ladies στην Καλλιθέα.