Λίγο η καθημερινότητα, λίγο οι υποχρεώσεις, λίγο τα ερωτικά σου που δεν πάνε και προς το καλύτερο τελευταία στρεσαρίστηκες ο άνθρωπος και είναι απολύτως φυσιολογικό. Σου έχουμε δώσει ήδη συμβουλές για το πώς θα αποβάλλεις το στρες, μέχρι και application που θα σε βοηθήσει με το άγχος σου έχουμε προτείνει.  Αν όμως αντιμετωπίζεις ακόμα πρόβλημα με το στρες απλά θυμήσου εκείνες τις εποχές που σαν παιδί οι μόνες σου ανησυχίες ήταν με ποιο παιχνίδι να παίξεις μετά ή αν θα βρεις την καινούρια Barbie ή Action Man στο παιχνιδάδικο. Γι’ αυτό λοιπόν διώξε το στρες με πράγματα που έκανες ως παιδί. Εντάξει συμφωνούμε ότι τότε δεν είχες σοβαρές ανησυχίες, αλλά σου λέμε με σιγουριά ότι αν κάνεις ορισμένα πράγματα που συνήθιζες να κάνεις όταν ήσουν παιδί, σίγουρα θα γίνεις ένα πιο υγιές και ευτυχισμένο άτομο.

Βιβλίο Ζωγραφικής

Ισπανοί ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι το να βγάλεις έξω τους μαρκαδόρους σου και να ζωγραφίσεις ένα βιβλίο ζωγραφικής θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, όπως όταν ήσουν μικρός. Η εστίαση σε μια μεμονωμένη δημιουργική εργασία όπως ο χρωματισμός μειώνει τη δραστηριότητα της αμυγδαλής του εγκεφάλου μας. Η αμυγδαλή είναι εκείνη που παλεύει με τα συναισθήματά σου όταν στρεσάρεσαι. Γι’ αυτό και η ζωγραφική είναι ένας τέλειος τρόπος να ηρεμήσεις όταν νιώθεις ότι τα πράγματα πάνε να ξεφύγουν από τον έλεγχό σου.

Βγες έξω με φίλους σου

Η σύγχρονη κοινωνία έχει την τάση να δίνει υπέρμετρη έμφαση στις ερωτικές σχέσεις και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε απομακρύνει άλλους σημαντικούς ανθρώπινους δεσμούς, όπως είναι η φιλία. Αλλά πραγματικά έχεις ανάγκη να ξοδέψεις λίγο χρόνο με τους φίλους σου μετά τη δουλειά ή στη δουλειά. Μελέτες επιστημόνων δείχνουν ότι όσο περισσότερο εμπιστεύεσαι και δίνεις αξία στις φιλίες σου, τόσο πιο πιθανό είναι να αισθανθείς επιτυχής στη ζωή σου. Και θα πρέπει πάντα να κάνεις περισσότερους φίλους. Ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι όσους περισσότερους φίλους έχεις τόσο περισσότερο θα ζήσεις.

Αγκάλιασε περισσότερο

Η αγκαλιά παρέχει μια άμεση επαφή μεταξύ των ανθρώπων. Οι γονείς σε αγκάλιαζαν όταν ήσουν παιδί και αυτή η αίσθηση της ασφάλειας μπορεί να ενεργοποιηθεί και τώρα μέσω των αγκαλιών. Οι αγκαλιές είναι τόσο σημαντικές που έχουν αρχίσει να φτιάχνονται υπηρεσίες στις οποίες πληρώνεις για μια αγκαλιά. Και μην ξεχνάς ότι σύμφωνα με την Virginia Satir, οικογενειακή θεραπεύτρια, «Χρειαζόμαστε 4 αγκαλιές την ημέρα για να επιβιώσουμε, 8 για να συντηρηθούμε και 12 για να αναπτυχθούμε».

Δες κινούμενα σχέδια

Εντάξει δεν χρειάζεται να είναι καρτούν αν δεν θέλεις, απλά κάτι που βρίσκεις αστείο. Το σημαντικό είναι να γελάς περισσότερο διότι είναι απίστευτα ευεργετικό για την βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη υγεία σου. Απομακρύνει την ένταση και σε ξεστρεσάρει στο λεπτό. Μακροπρόθεσμα το γέλιο κρατά το ανοσοποιητικό σου σύστημα υγιέστερο. Και μην ξεχνάς ότι όσο πιο υγιής νιώθεις τόσο πιο χαρούμενος είσαι και αν σκεφτείς ότι η υγεία σου προέρχεται από την ευτυχία σου δεν μπορείς παρά να παραδεχτείς ότι πρόκειται για έναν απολαυστικό φαύλο κύκλο. Οπότε απλά βάλε κάτι που σε κάνει πραγματικά να γελάς, ακόμα κι αν είναι Looney Tunes σε επανάληψη.

Φτιάξε πaζλ

Όπως τα βιβλία ζωγραφικής έτσι και τα πaζλ σε ηρεμούν καθώς ασχολείσαι με μια δημιουργική δραστηριότητα. Όσο πιο περίπλοκο το πaζλ, τόσο πιο πολύ δουλεύει ο εγκέφαλός σου ώστε να το λύσει. Σε αντίθεση με online παιχνίδια που εξασκούν το μυαλό, το φυσικό πaζλ κερδίζει λόγω της υλικής του υπόστασης. Όταν το τελειώσεις, τελείωσε. Έχεις στα χέρια σου το αποτέλεσμα και μπορείς να το χαρείς.

Παίξε με το φαγητό σου

Το να παίζεις με το φαγητό είναι ένας τρόπος να διασκεδάσεις την ώρα του δείπνου. Όμως τώρα που είσαι ενήλικας, το παιχνίδι με το φαγητό περνάει σε άλλο επίπεδο. Τώρα μπορείς να ακουμπήσεις το φούρνο και τα πάντα, οπότε εκμεταλλεύσου το. Το να μαγειρέψεις για τον εαυτό σου σημαίνει ότι έχεις πιο υγιεινές επιλογές για φαγητό. Η μαγειρική σε βοηθά να απαλλαγείς από το στρες και να αισθανθείς ότι κάνεις κάτι δημιουργικό. Και ναι μπορεί να διαπιστώσεις ότι παίρνεις μια μεγάλη δόση ευτυχίας όταν είσαι ένας γενναιόδωρος οικοδεσπότης.