Αν είσαι έγκυος επιβάλλεται να κάνεις τα μπάνια σου τους καλοκαιρινούς μήνες και για να δροσίζεσαι αλλά φυσικά και για να γυμνάζεσαι ταυτόχρονα. Εμείς για να σε βοηθήσουμε βρήκαμε τις δύο πιο καλές ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια έγκυος στην πισίνα ή στην θάλασσα και σου τις παρουσιάζουμε για να τις δοκιμάσεις άμεσα.

Ποιες είναι οι ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια έγκυος στην πισίνα ή στην θάλασσα;

  1. Τρέξε μέσα στην θάλασσα ή στην πισίνα: Το τρέξιμο ειδικά μέσα στο νερό μπορεί να γυμνάσει ολόκληρο το σώμα σου. Πώς θα το κάνεις σωστά; Επέλεξε να βρίσκεσαι σε ένα σημείο όπου το νερό θα καλύπτει τα πόδια σου μέχρι το γόνατο και ξεκίνα να τρέχεις με αργό ρυθμό. Η αντίσταση του νερού είναι αυτή που θα δυσκολέψει την κίνηση και θα την κάνει ακόμα πιο αργή και δύσκολη. Καλό θα ήταν να σηκώνεις ψηλά το γόνατο, έτσι ώστε ο μηρός να είναι παράλληλος με την επιφάνεια του νερού.
  2. Κολύμπησε ανάσκελα: Άφησε την κοιλιά σου έξω από το νερό και βάλε στόχο να έχεις έναν συγκεκριμένο ρυθμό. Αν κουράζεσαι σταμάτα για να χαλαρώσεις. Καλό θα, όμως,  να ακολουθείς την ίδια διαδικασία για περίπου 30 λεπτά. Οι κινήσεις των χεριών σου θα πρέπει να είναι έντονες και γρήγορες αν θες να βοηθηθείς ακόμα περισσότερο.