Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος και έχεις ξεκινήσει γυμναστική για τον λόγο αυτό, υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που δεν πρέπει να κάνεις, καθώς δεν θα σε βοηθήσουν στον στόχο που έχεις βάλει.

Δες ποιες είναι αυτές και απλά απόφυγέ τες:

CrossFit

Το CrossFit είναι νούμερο ένα στη λίστα με τις hit ασκήσεις γυμναστικής, σύμφωνα με τον personal trainer, Rowley. Παρόλα αυτά δεν βοηθάει εσένα που στόχο έχεις το να χάσεις βάρος. Αν έχεις μόλις αρχίζει το ταξίδι απώλειας βάρους, πιθανότατα δεν θα έχεις τόση δύναμη ώστε να ανταποκριθείς σε μια αποτελεσματική προπόνηση, χωρίς να τραυματίσεις τον εαυτό σου. Ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι ασκήσεις είναι πολύ επικίνδυνος, ειδικά για κάποιον που δεν είναι σε άριστη κατάσταση και έχει μόλις ξεκινήσει την γυμναστική. Οπότε καλύτερα να την αποφύγεις.

Yoga

Ο Rowley εξηγεί ότι η γιόγκα έχει πολλά οφέλη, αλλά η απώλεια βάρους δεν είναι ένα από αυτά. Αν και βοηθάει στην απόκτηση δύναμης, εάν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους, τότε η γιόγκα δεν είναι η πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το πετύχεις αυτό.

Indoor Cycling

Ενώ η εσωτερική ποδηλασία είναι μια εξαιρετική άσκηση, ο Rowley υποστηρίζει ότι μπορεί να σε οδηγήσει εκτός ελέγχου, καθώς επίσης να σε βάλει σε κίνδυνο για τραυματισμό. Τα δωμάτια μπορεί να είναι πολύ μικρά και οι κινήσεις μπορεί να είναι πολύ επιθετικές και να προκαλέσει κάποιο ατύχημα. Παράλληλα, η έντονη άσκηση θα σε κάνει να πεινάς και να θέλεις να φας περισσότερο. Επομένως, ο στόχος σου που δεν είναι άλλος από την απώλεια βάρους, με αυτήν την άσκηση δεν μπορεί να επιτευχθεί.

Καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις (Cardio)

Σύμφωνα με τον Rowley, οι καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις πρέπει να αποφεύγονται μόνο στην περίπτωση που κάποιος θέλει να χάσει βάρος. Και αυτό γιατί οι ασκήσεις αυτές ναι μεν βοηθούν στο να χάσεις κάποιες θερμίδες, ταυτόχρονα, όμως, σας δημιουργούν το αίσθημα της πείνας, με αποτέλεσμα μετά να θέλεις να φας περισσότερο, οπότε και να βλέπεις το βάρος να μην πέφτει. Επιπλέον, αν κάνετε μόνο αυτές τις ασκήσεις και όχι την εξισορρόπηση με την προπόνηση δύναμης, μπορεί να σε οδηγήσει σε απώλεια του μυϊκού ιστού. Η απώλεια της μυϊκής δύναμης καταστρέφει το μεταβολισμό σου, γι’ αυτό καλό θα ήταν να αποφεύγεται.

Διαβάστε επίσης:

10 μικρές αλλαγές για να χάσεις την κοιλιά

Photos: indabayoga.com, crossfitdc.com, www.groupon.com, CalorieBee