Για να κάνεις το στήθος σου να φαίνεται ελκυστικό, πραγματικά δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις τη διαδρομή της δαπανηρής χειρουργικής επέμβασης. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πραγματοποιείς τακτικά μερικές απλές ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην ανόρθωση ή ακόμη και στη βελτίωση του σχήματος του στήθους σου. Διάβασε παρακάτω 7 ασκήσεις για να αποκτήσεις ένα πιο ελκυστικό στήθος χωρίς να ιδρώσεις!

  • Σφίξε το χέρι σου σε μια γροθιά και σήκωσε το στο πηγούνι σου. Πίεσε τη γροθιά σου με το πηγούνι σου για 5 δευτερόλεπτα και χαλάρωσε για 5 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε 2-3 φορές.

  • Βάλε τα χέρια σου μπροστά από το στήθος σου. Πίεσε τα μαζί με αρκετή δύναμη για να τεντώσεις τους θωρακικούς μύες σου. Βεβαιώσου ότι κρατάς την πλάτη σου ευθεία.

  • Τα push-ups μπορούν να σε βοηθήσουν να ενισχύσεις τους θωρακικούς μύες σου. Αν είσαι νέος σε αυτό, ξεκίνα να τα κάνεις στα γόνατά σου ή ενώ ακουμπάς σε μια καρέκλα ή καναπέ. Τοποθέτησε τα χέρια σου όσο πιο μακριά μπορείς, και τράβηξε τα πόδια σου μαζί. Όταν πιέζεις το σώμα σου στο έδαφος, μετακίνησε αργά τους αγκώνες σου στα πλευρά σου. Επανέλαβε 3 σετ.

  • Ξάπλωσε στο στομάχι σου, λύγισε τα πόδια σου στα γόνατα και στήριξε τα στα γόνατα. Εάν είσαι αρχάριος, κρατήσου σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια κάνε ένα διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Επανέλαβε το 3 φορές.

  • Κάτσε μισό μέτρο μακριά από έναν τοίχο, άπλωσε τα χέρια σου μπροστά σου και άρχιζε να τα πιέζεις σε αυτόν με τις γροθιές σου. Θα αισθανθείς τους θωρακικούς μύες σου που ασκούνται. Πίεσε για 20 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια ξεκουράσου για 10 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε 3 φορές.

  • Αυτή η άσκηση θα τεντώσει τους μύες σου και θα σε βοηθήσει να δώσεις στην προτομή σου ένα όμορφο σχήμα. Όταν στέκεσαι, ελαφρώς λύγισε τα πόδια σου στο γόνατο και λύγισε τον κορμό σου προς τα εμπρός. Όταν αναπνέεις, σήκωσε τα χέρια σου στα πλευρά σου. Οι βραχίονες σου πρέπει να είναι παράλληλοι στο έδαφος. Κάνε 2 επαναλήψεις.