Αντικατέστησε έξυπνα τους υδατάνθρακες στην διατροφή σου

LIKE US ON FACEBOOK

Οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι, είναι η κύρια πηγή ενέργειας του σώματος. Κάποια επεξεργασμένα είδη, από την άλλη πλευρά, είναι συνήθως συσκευασίες βιταμινών, ανόργανων συστατικών, ινών και αμύλου που χωνεύονται πιο αργά και σε κρατούν γρηγορότερο. Αυτά τα τρόφιμα σου επιτρέπουν να αντικαταστήσεις τους υδατάνθρακες (λευκό αλεύρι και ζάχαρη, για παράδειγμα) με πιο θρεπτικές επιλογές (λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως) για γεμάτο στομάχι και αρκετή ενέργεια.

καταναλώσεις λιγότερο φαγητό

Διάβασε παρακάτω τις εναλλακτικές επιλογές

  • Πρωινό: 
  1. Αντί για γαλλικό τοστ, φτιάξε τηγανίτες πρωτεΐνης. Ξεφλούδισε μια ώριμη μπανάνα σε ένα μπολ, πρόσθεσε 1 αυγό, και χτύπησε το με 2 κουταλιές της σούπας αλεύρι ολικής αλέσεως. Ρίξε το μείγμα στο τηγάνι σε χαμηλή φωτιά και μαγείρεψε το.
  2. Δοκίμασε βρώμη. Ζέστανε μια χούφτα κατεψυγμένα βατόμουρα, λεμόνι, φρυγανιά, στη συνέχεια, βάλε σε 1/4 φλιτζάνι  βρώμη. Πασπάλισε την με σπόρους chia για ενισχυμένη πρωτεΐνη. Η βρώμη είναι γεμάτη από φυτικές ίνες.
  • Μεσημεριανό
  1. Αντί για μια τσιπς, δοκίμασε λαχανάκια Βρυξελλών.
    Ξεχώρισε τα φύλλα αυτών των πλούσιων σε αντιοξειδωτικά λαχανικών, στη συνέχεια βούτα τα σε λίγο ελαιόλαδο και θαλασσινό αλάτι. Ψήστα σε 180 βαθμούς, γυρίζοντάς τα κάθε 5 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσουν και να γίνουν τραγανά γύρω από τις άκρες.
  2. Αντί για κρουτόν πρόσθεσε ηλιόσπορους στην σαλάτα σου! Πρόσθεσε 2 κουταλιές ηλιόσπορων στην σαλάτα σου μαζί με το τηγάνισμα.
  • Bραδινό
  1. Αντί για σπαγγέτι, επίλεξε κεφτεδάκια με σάλτσα.
    Μπορείς να γεμίσεις το μπολ σου με ένα κουτάλι από ζυμαρικά ολικής αλέσεως και κεφτεδάκια από βόειο κρέας.
  2. Αντί για πατάτες, επίλεξε ψητό κουνουπίδι. Πρόσθεσε το κουνουπίδι με 1/4 φλιτζάνι λάδι, πιπέρι καγιέν και μια πρέζα αλατιού. Ψήστο σε 200 βαθμούς. Το κουνουπίδι έχει μια παρόμοια αίσθηση στο στόμα όπως μια πατάτα.

γυμναστική φαγητό

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved