Το τελευταίο καιρό παίρνεις αντισυλληπτικά είτε ως μέθοδο αντισύλληψης είτε για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις κάποιο ορμονικό πρόβλημα που έχεις. Σου τα σύστησε ο γιατρός σου και φυσικά εσύ δέχτηκες αφού αυτός ξέρει πολλά περισσότερα!

Μπορεί να μην σου πήγαινε καν στο μυαλό μέχρι τώρα αλλά, αν ανήκεις και εσύ στην κατηγορία των γυναικών που παίρνουν αντισυλληπτικά σου λέμε ότι πρέπει να προσέχεις ιδιαιτέρως την διατροφή σου. Γιατί, όμως; Τι αλλάζει στον οργανισμό σου και τι συμβαίνει μέσα σου; Χαμός! Τα επίπεδα της βιταμίνης Β6 μειώνονται αισθητά στο αίμα σου και εσύ δεν πρέπει να μείνεις χωρίς να κάνεις κάτι!

Σημείωση!

Σύμφωνα, λοιπόν, με μελέτη που έχει διεξαχθεί τα 3/4 των γυναικών που παίρνουν αντισυλληπτικά παρουσιάζουν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης Β6 στο αίμα τους! Η βιταμίνη Β6 είναι πολύ απαραίτητη για τον οργανισμό καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών. Επίσης είναι αυτή που βοηθά στην παραγωγή ενέργειας αλλά παράλληλα και στην καλή λειτουργιά του νευρικού συστήματος του ατόμου (ειδικά των γυναικών).

Τι πρέπει να τρως, λοιπόν, αν παίρνεις αντισυλληπτικά;

  • Σπανάκι
  • Γαλοπούλα
  • Φιστίκια
  • Αβοκάντο
  • Μπανάνες
Θα πρέπει να ξέρεις ότι…

Ενώ όταν δεν παίρνεις αντισυλληπτικά το προτεινόμενο καθημερινό ποσοστό πρόσληψης της βιταμίνης αυτής είναι 1.3 mg, οι γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά χρειάζονται 1 mg την ημέρα παραπάνω.