Πολλές δίαιτες σου προτείνουν αντί να καταναλώσεις κάποιο σνακ που θα σε φορτώσει με περιττές θερμίδες και λίπος, να καταναλώσεις λίγους ξηρούς καρπούς που θα σε χορτάσουν και θα σου διώξουν το αίσθημα της πείνας μακριά. Ήξερες, όμως, ότι μερικοί ξηροί καρποί είναι θερμιδικές βόμβες και μπορούν αντί να σε αδυνατίσουν να σε κάνουν να πάρεις κιλά;

Όλα αυτά εμείς θα σου τα εξηγήσουμε και θα σου τα αναλύσουμε στην πορεία του άρθρου.
diet-ipop.gr

Σημείωση!

Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι περισσότεροι ξηροί καρποί περιέχουν ένα μείγμα ωμέγα 3 λιπαρών αλλά και φυτικές ίνες και γι’αυτό όταν τους καταναλώνεις νιώθεις χορτάτος-η.

Μάθε ποιοι είναι καλοί και ποιοι οι κακοί ξηροί καρποί για την σιλουέτα σου!

  1. Αμύγδαλα: Οι περισσότερες δίαιτες σου προτείνουν να φας για σνακ λίγα άψητα και ανάλατα αμύγδαλα και όχι άδικα αφού έχουν τις λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα! Σκέψου ότι μια μερίδα αμύγδαλα ( περίπου 30 γραμμάρια) έχει 160 θερμίδες και περιέχει 6 γραμμάρια καθαρής πρωτεΐνης.
    amugdala-ipop.gr
  1. Κάσιους: Τα κάσιους είναι τα δεύτερα στην λίστα των πιο ιδανικών ξηρών καρπών για δίαιτα καθώς μια μερίδα περιέχει 5 γραμμάρια πρωτεΐνης και 13 γραμμάρια λίπους. Στην ιδία κατηγορία αλλά με λίγες παραπάνω θερμίδες έρχονται τα φιστίκια.
  2. Macademia: Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα! Τα macademia υπερτερούν σε γεύση από τα υπόλοιπα αλλά έχουν πολλά περισσότερα λιπαρά αφού μία μερίδα περιέχει 21 γραμμάρια λίπους.
  3. Καρύδια πεκάν: Στην ίδια περίπου κλίμακα λιπαρών με τα macademia βρίσκονται και τα καρύδια πεκάν που έχουν 20 γραμμάρια λίπους και μόνο 2 γραμμάρια πρωτεΐνης.
Συμβουλή!

Καλό θα ήταν όλοι οι ξηροί καρποί που καταναλώνεις να είναι ωμοί και ανάλατοι γιατί όταν ψήνονται και αλατίζονται, οι θερμίδες και τα λιπαρά τους διπλασιάζονται.