Τα Χριστούγεννα καταφθάνουν και εσύ κοντεύεις να τρελαθείς. Μετράς τις θερμίδες, κρατάς σημειώσεις και ήδη έχεις ξεκινήσει να σκέφτεσαι και να σχεδιάζεις τι θα φας την ώρα που θα κάτσεις στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Σταμάτα πια να αγχώνεσαι τόσο! Δεν σου κάνει καλό! Εμείς, είμαστε εδώ και έχουμε συλλέξει για να σου παρουσιάσουμε τις καλύτερες fitness συμβουλές για την περίοδο των Χριστουγέννων.

Ποιες είναι οι καλύτερες fitness συμβουλές για την περίοδο των Χριστουγέννων;

  1. Τροποποίησε τους χρόνους κατανάλωσης τροφών: Λόγο των αυξημένων υποχρεώσεων σου, τρέχεις! Ξενυχτάς, αργείς να ξυπνήσεις και την ώρα που σηκώνεσαι οι ετοιμασίες για το γεύμα έχουν ήδη ξεκινήσει. Δεν μπορείς να μην κάτσεις στο τραπέζι γιατί οι φιλοξενούμενοι σου θα παρεξηγηθούν και δεν το θες. Κάτσε, λοιπόν, να φας απλά μείωσε την ποσότητα. Σκέψου ότι τώρα εσύ τρως πρωινό και μετέφερε το γεύμα σου για αργότερα.
  2. Ξέχνα τροφές: Οι περισσότερες διακοπές ειδικά οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι άμεσα συνδεδεμένες με τα γλυκά και τα ζαχαρωτά. Εσύ, όμως, δεν πρέπει να σκέφτεσαι έτσι. Πρέπει να αποβάλεις αυτή την ιδέα από το μυαλό σου και να συνεχίσεις τις υγιεινές συνήθειες που είχες μέχρι χτες.
  3. Βρες το ξεχωριστό: Αντί να τσιμπολογάς οποιαδήποτε λιχουδιά επέλεξε μία που έχεις νοσταλγήσει περισσότερο. Όταν κάνεις την παρασπονδία (μία μόνο σου την επιτρέπουμε) μπορείς να φας αυτή την λιχουδιά που νοστάλγησες. Θα είναι από τις θερμίδες που δεν θα μετανιώσεις ενώ παράλληλα, θα έχεις ικανοποιήσει το μυαλό σου και τον ουρανίσκο σου με τον καλύτερο τρόπο.
  4. Παίξε για να γυμναστείς: Μην κάθεσαι στον καναπέ. Σήκω και παίξε με τα παιδιά σου ή με των φίλων σου αν εσύ δεν έχεις. Στόλισε εσύ το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και κάψε παράλληλα θερμίδες.
  5. Υγιεινά αποθέματα στο ψυγείο: Αν έχεις έτοιμα μαγειρεμένα φαγητά στο ψυγείο ή ακόμα και στην κατάψυξη σου θα μπορέσεις να αμυνθείς στα περιττά. Την ώρα που θα πεινάς θα έχεις έτοιμα φαγητά και δεν θα πέφτεις στους πειρασμούς που υπάρχουν παντού γύρω σου.