Όλες οι γυναίκες θέλουν να έχουν καλογυμνασμένους γλουτούς. Τρεις ασκήσεις είναι αρκετές για να πετύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επαναλαμβάνεις καθημερινά τα παρακάτω:

  • Τοποθέτησε στους όμως σου μια μπάρα και άρχισε να κάνεις καθίσματα. 15 επαναλήψεις με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων, 15 με τα πόδια κλειστά και 15 με τα πόδια πιο ανοικτά. Επανέλαβε άλλες δύο φορές. Αν θες να δυσκολέψεις ακόμα περισσότερο την άσκηση πρόσδεσε κιλά στην μπάρα.

ασκήσεις γλουτών

  • Επανέλαβε την ίδια άσκηση μόνο που αυτή τη φορά το ένα πόδι δεν θα ακουμπάει στο πάτωμα αλλά θα βρίσκεται προς τα πίσω στον αέρα. ασκήσεις γλουτών
  • Στη συνέχεια άρπαξε το στρώμα σου και ξάπλωσε ανάσκελα. Σήκωσε τους γλουτούς σου ώστε να έρθουν σε ευθεία με το υπόλοιπο σώμα και σφίξε. Επανέλαβε τρία set των 15 επαναλήψεων.ασκήσεις γλουτών

Σε ένα μήνα τα αποτελέσματα θα σε εκπλήξουν!