Αυτά τα τρόφιμα θα σου χαρίσουν τέλειο δέρμα

LIKE US ON FACEBOOK

Ωμά λαχανικά, φρούτα, ξηροί καρποί και όχι μόνο. Αυτά τα τρόφιμα θα σου χαρίσουν τέλειο δέρμα. Και το καλύτερο; Σου τα έχει χαρίσει απλόχερη η μητέρα – φύση! Σταμάτα να θαυμάζεις τα μοντέλα στις διάφορες διαφημίσεις ομορφιάς και να μένεις με το στόμα ανοιχτό. Αυτό που βλέπεις είναι προϊόν επεξεργασίας και εσύ είσαι πολύ καλύτερη ακόμη και χωρίς μακιγιάζ. Σταμάτα να το ονειρεύεσαι. Μπορείς να το έχεις και μάλιστα τρώγοντας! Τι άλλο θέλεις, δηλαδή;

Οι τροφές που προάγουν την υγεία του δέρματος σου είναι πολλές και είναι ωμές. Όχι, μη φοβάσαι, δεν περιέχουν αίμα! Είναι, όμως, πιο ευεργετικές όταν καταναλώνονται ωμές.

Αυτά τα τρόφιμα θα σου χαρίσουν τέλειο δέρμα:

  • Σπανάκι
    Το σπανάκι βοηθάει ιδιαίτερα το δέρμα σου και βελτιώνει την ελαστικότητα του, ενώ παράλληλα του παρέχει και επιπλέον προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, λόγω των θρεπτικών συστατικών, του βήτα-καροτένιου και της λουτεΐνης, που περιέχει.Συμβουλή: καλό θα ήταν να καταναλώνεις περίπου τρία φλιτζάνια με πράσινα φυλλώδη ανά εβδομάδα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σπανάκι στη σαλάτα σου ή να το αναμίξεις με τα υπόλοιπα πράσινα φυλλώδη λαχανικά για να είναι πιο νόστιμα.
  • Καρύδια και φιστίκια
    Τα καρύδια και τα φιστίκια είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και Ε που βοηθούν στην προστασία από τη φθορά των κυττάρων. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και την οξείδωση, έτσι ώστε να αποφευχθεί η πρόωρη γήρανση του δέρματος. Επίσης, η βιταμίνη Β1, βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος και χαρίζει νεανική λάμψη και υγεία στο δέρμα.Συμβουλή: τα καρύδια βοηθούν ακόμη στην επιβράδυνση της πέψης και την υγιή κατανομή της ζάχαρης στον οργανισμό, οπότε μη το παίζεις «σκληρό καρύδι».
  • Μούρα και εσπεριδοειδή
    Τα μούρα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά καθώς και φυτικές ίνες, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών, πριν αυτές προκαλέσουν ακμή στο δέρμα. Τα εσπεριδοειδή φρούτα, είναι πλούσια σε βιταμίνη C και ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που ενισχύει επίσης την παραγωγή κολλαγόνου για μαλακό και εύπλαστο δέρμα.
  • Μήλα
    Όπως και τα εσπεριδοειδή, τα μήλα είναι επίσης μία καλή πηγή με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την παραγωγή κολλαγόνου. Ο χαλκός που περιέχεται σ’ αυτά, βοηθά την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα.Συμβουλή: πρόσθεσε ένα ψιλοκομμένο μήλο στη σαλάτα ή το γιαούρτι σου, με τη φλούδα του, αφού προηγουμένως το πλύνεις πάρα πολύ καλά.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved