Μπορεί να μην είσαι φίλος του γυμναστηρίου, να βαριέσαι τη yoga και να μην μπορείς να περιμένεις να αρχίσει η εκπομπή για fitness στο webtv του ipop. Τι κάνεις; Τρέχεις και δεν φτάνεις. Παρακάτω θα βρεις 7 λόγους να γίνει (σχεδόν) καθημερινή σου συνήθεια το τρέξιμο. Εκτός από τα παρακάτω, τυχαίνει επίσης να είναι ο πιο απλός και οικονομικός τρόπος να διατηρηθείς σε φόρμα.

  1. Γλιτώνεις λεφτά: Άσε τη συνδρομή στο γυμναστήριο. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι το κατάλληλο ζευγάρι παπούτσια.
  2. Ξεχνάς το γιατρό: Όσοι τρέχουν έχουν μικρότερες πιθανότητες να νοσήσουν από καρκίνο του παχέος εντέρου. Επίσης, οι γυναίκες μπορούν να μειώσουν την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του μαστού έως και 30%.
  3. Χάνεις θερμίδες: Είναι από τους καλύτερους τρόπους για να χάσεις θερμίδες. Μία ώρα τρεξίματος μπορεί να κάψει πάνω από 850 θερμίδες.
  4. Βελτιώνεις τη μνήμη σου: Έρευνες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο κρατά το μυαλό σε εγρήγορση και μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της άνοιας.
  5. Λάμπεις: Ιδρώνοντας, ανοίγουν οι πόροι και απελευθερώνεις τοξίνες. Κατευθείαν το δέρμα σου θα είναι πιο λαμπερό. (Θυμήσου να αφαιρέσεις το make-up πριν το τρέξιμο αν είσαι γυναίκα).
  6. Κοιμάσαι καλύτερα: Οι δρομείς τείνουν να καθιερώνουν συγκεκριμένα ωράρια ύπνου για να έχουν καλύτερη απόδοση. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: βελτιώνεται και η ποιότητα του ύπνου τους.
  7. Ξεαγχώνεσαι: Το τρέξιμο όχι μόνο ανεβάζει τα επίπεδα της σεροτονίνης στον οργανισμό, αλλά η καθημερινή άσκηση μπορεί να «προγραμματίσει» τον εγκέφαλο ώστε να είναι πιο ήρεμος και να είναι πιο ανθεκτικός στο στρες.