Απευθυνόμαστε πρωτίστως σε όσους (τυχερούς) είναι εργαζόμενοι. Η ώρα έχει πάει τρεις, λογικά ήδη έχεις περάσει αρκετές ώρες καθισμένος/η σε ένα γραφείο, έχεις αρχίσει να πιάνεσαι και παράλληλα μειώνεται η παραγωγικότητά σου. Υπάρχουν απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις όσο βρίσκεσαι στον εργασιακό σου χώρο και ασκήσεις για να ξεπιαστείς, χωρίς να σε κοιτάνε περίεργα οι συνάδελφοι…

  1. Σήκω-κάτσε. Κάν’ το χωρίς να χρησιμοποιήσεις τα χέρια σου. Μπορείς να το δοκιμάσεις όσο μιλάς στο τηλέφωνο ώστε μην γελάνε μαζί σου.
  2. Σήκωσε τους ώμους στο ύψος των αυτιών ενώ ταυτόχρονα εισπνέεις. Κράτα αυτή τη στάση και έκπνευσε. Επανάλαβε τρεις φορές.
  3. Σκύψε το κεφάλι σαν να γνέφεις καταφατικά. Θα νιώσεις το τράβηγμα στη βάση του κεφαλιού. Μείνε σε αυτή τη θέση για δέκα δευτερόλεπτα. Επανάλαβε 5 με 10 φορές.
  4. Στρέψε τον κορμό σου. Για να το κάνεις αυτό, γύρνα προς τα δεξιά και προσπάθησε να πιάσεις με το αριστερό χέρι το πίσω μέρος της καρέκλας σου. Στη συνέχεια κάνε το ίδιο για την αριστερή πλευρά.
  5. Άπλωσε τα πόδια σου μπροστά ώστε να είναι παράλληλα στο πάτωμα, καθώς κρατάς την καρέκλα σου. Κάνε φλεξ-κουντεπιέ με το πέλμα σου 5 φορές. Επανάλαβε.
  6. Αγκάλιασε τον εαυτό σου, τοποθετώντας το δεξί χέρι στον αριστερό ώμο και το αριστερό χέρι στο δεξί ώμο. Ανάπνευσε.
  7. Στάσου όρθιος και δέσε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Άνοιξε τους ώμους και κράτα τη στάση για 10 δευτερόλεπτα, έπειτα χαλάρωσε και επανάλαβε 5 με 10 φορές.