Τρεχάτε ποδαράκια μου ε; Για να διαβάζεις αυτό το post, έχεις κάνει όλες τις ατασθαλίες (το χειμώνα και την άνοιξη) και τώρα, τελευταία στιγμή, θέλεις να συμβεί ένα θαύμα! Σύμφωνοι. Θα κάνουμε ότι μπορούμε, αλλά και εσύ, πρέπει να δεσμευτείς, ότι θα τα ακολουθήσεις ευλαβικά. Ξεκινάμε με το βασικότερο όλων! Αφαιρούμε υδατάνθρακες από το πρωινό γεύμα. Εννοείται, ότι τρώμε πρωινό ε;

Smoοthies

Αν συνηθίζεις να ξεκινάς την ημέρα σου, με ένα smoothies, τότε πρόσθεσε μισό φλυτζάνι φρέσκα φρούτα, αλλά αντί για μπανάνα… βάλτε βατόμουρα, σμέουρα, ή μούρα. Προσθέστε αγγουράκι, σπανάκι και αντί για ζάχαρη, βάλτε ζαχαρίνη, ισως και λίγο κακάο.

Βρώμη

Αν το πρωινό, είναι για σένα συνώνυμο της βρώμης, τότε αντί για ένα φλυτζάνι νιφάδες βρώμης, βάλε 1/4 του φλυτζανιού. Ανακάτεψέ το με τα ασπράδια από 3 αυγά και ψήσε ομελέτα. Μ αυτή την απλή κίνηση, αυξήθηκε η περιεκτικότητα σε πρωτείνη και μειώθηκαν οι υδατάνθρακες!

Λαχανικά

Ο απόλυτος σύμμαχος, σε κάθε σωστή διατροφή. Βάλτα στο πρωινό σου, σε άπλετες ποσότητες! Βάλε φύλλα από λαχανικά στο smoothies σου, κόψε και ρίξε λαχανικά στην ομελέτα σου. Βάλτα στα κυρίως γεύμα σου. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, και βοηθούν στη μείωση του ζακχάρου στο αίμα.

Αυγά

Πλήρης τροφή. Απίστευτα πλούσια σε πρωτείνες. (φήμε λένε, ότι βοηθούν στο να μειωθεί η όρεξη για… γλυκά). Μπορείς να το βάλεις στο smoothies, να το μαγειρεύεις για μεσημεριανό ή βραδυνό! Ρίξε όσα ασπράδια θέλεις στο τηγάνι, πρόσθεσε λαχανικά και κοτόπουλο και έχεις καταπληκτικό πιάτο. Απέφυγε -όσο μπορείς- τους κρόκους.

Σκόνη πρωτείνης

Κάνε την ρόφημα και πιες την αντί για πρωινό. Πάρε ένα σακουλάκι με μια μερίδα, στο γραφέιο και ανακάτεψέ το με ένα μπουκαλάκι νερό, αντί για άλλο σνακ. Αντικατέστησε το αλεύρι, και φτιάξε με τη σκόνη πρωτείνης τηγανίτες και κέικ. Βάλε μερικές κουταλιές στην ομελέτα με βρώμη

Καφές

Οκ. Ποιος μπορέι να φανταστεί το πρωινό του ξύπνημα, χωρίς καφέ; Κανένας! Λοοιπόν, άκου τα νέα. Το ένα φλυτζάνι καφές, είναι οκ. Τα περισσότερα όμως, επιδρούν στην ινσουλίνη σου, όπως ακριβώς η ζάχαρη. Αντί λοιπόν για καφέ, συνήθισε να πίνεις πράσινο τσάι.

 

Απέφυγε την κρέμα και την ζάχαρη

Καλά…θέλεις εξήγηση τώρα; Ρωτάς και γιατί; Ο.Κ συννενοηθήκαμε! Αντί για ζάχαρη, βάλε ζαχαρίνη, κι αντί για κρέμα… λίγο γαλατάκι χαμηλών λιπαρών!