6 τρόποι για να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας

LIKE US ON FACEBOOK

Το κάψιμο των θερμίδων είναι ιδιαίτερα δύσκολο ειδικά όταν είσαι καθισμένη στο γραφείο για οκτώ ή παραπάνω ώρες. Ωστόσο υπάρχουν μερικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να κάψεις τις θερμίδες των διακοπών χωρίς να το καταλάβεις. 

Αυτές είναι οι συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Γυμνάσου το πρωί πριν τη δουλειά

Ενεργοποίησε τον μεταβολισμό σου το πρωί με απλές ασκήσεις γυμναστικής, όπως καθίσματα, jumping jacks ή ένα γρήγορο τρέξιμο μέχρι το επόμενο τετράγωνο της γειτονιάς σου.

Ρύθμισε το κλιματιστικό σου

Η ψυχρότερη θερμοκρασία βοηθάει το σώμα σου να εργάζεται σκληρότερα για να παραμείνει ζεστό, καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Κάθισε στο πάτωμα

Παρακολούθησε τηλεόραση από το πάτωμα του σαλονιού σου, καθώς με αυτόν τον τρόπο αναγκάζεις τους μυς σου να δουλέψουν πιο σκληρά κάθε φορά που πρέπει να σηκωθείς.

Όρισε υπενθυμίσεις στο κινητό

Προγραμμάτισε το κινητό σου να χτυπάει κάθε 30 λεπτά για να σου υπενθυμίζει να σηκώνεσαι και να μετακινείσαι.

Πρόσθεσε πάντα 5

Πρόσθεσε τουλάχιστον 5 λεπτά μέχρι το τέλος μιας βόλτας ή μιας προπόνησης.

Σήκωσε βάρη

Πρόσθεσε βάρη στην προπόνηση σου, καθώς βοηθούν στο κάψιμο των θερμίδων.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved