Αν κάθε πρωί πίνεις καφέ με το πού ξυπνήσεις (ή για να ξυπνήσεις) χωρίς να το ξέρεις κάνει καλό στην καθημερινή σου άσκηση! Δες τι προσφέρει η κατανάλωση καφέ πριν τη γυμναστική στο σώμα σου.

Καλύτερη κυκλοφορία

Πρόσφατη ιαπωνική έρευνα μελέτησε τις επιδράσεις του καφέ στην κυκλοφορία σε άτομα που δεν ήταν τακτικοί καταναλωτές καφέ. Όσοι έπιναν “κανονικό” (με καφεΐνη) καφέ παρουσίασαν 30% αύξηση της ροής του αίματος κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 75 λεπτών, σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν την ντεκαφεϊνέ έκδοση. Καλύτερη κυκλοφορία σημαίνει καλύτερη προπόνηση για τους μύες που χρειάζονται οξυγόνο!

Λιγότερος πόνος

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση 2-3 φλιτζ. καφέ μία ώρα πριν από προπόνηση 30 λεπτών υψηλής έντασης μείωσε την αντίληψη του πόνου των μυών. Έτσι, μπορείς να ασκηθείς πιο σκληρά για να βελτιώσεις τη δύναμη ή / και την αντοχή των μυών.

Καλύτερη μνήμη

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε φέτος από το Johns Hopkins University διαπίστωσε ότι η καφεΐνη ενισχύει τη μνήμη έως και 24 ώρες μετά την κατανάλωσή της. Αυτή η ώθηση του εγκεφάλου μπορεί να είναι σημαντική κατά τη διάρκεια προπονήσεων, ειδικά όταν χρειάζεται να ανακαλέσεις συγκεκριμένες ασκήσεις.

Διατήρηση των μυών

Σε μια μελέτη σε ζώα, αθλητικοί επιστήμονες του Πανεπιστήμιο του Κόβεντρι έδειξαν ότι η καφεΐνη αντιστάθμισε την απώλεια της μυϊκής δύναμης που έρχεται με τη γήρανση. Διαφορά παρατηρήθηκε τόσο στο διάφραγμα, όσο και το σκελετικό μυ.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της συνολικής φυσικής κατάστασης και να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμών που σχετίζονται με την ηλικία.

Περισσότερα καύσιμα για τους μύες

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Applied Physiology διαπίστωσε ότι λίγη καφεΐνη μετά την άσκηση μπορεί επίσης να είναι ωφέλιμη, ιδίως για αθλητές αντοχής. Χρησίμευσε ως ένα απόθεμα ενέργειας κατά τη διάρκεια της άσκησης, που τροφοδότησε με δύναμη και αντοχή των τον οργανισμό.

Tip

Παλιότερα σου είχαμε άλλους 3 λόγους για να πιεις καφέ πριν ξεκινήσεις την προπόνηση. Πείστηκες;