Κάνεις εδώ και καιρό δίαιτα και τώρα που έφτασες κοντά στο στόχο δεν μπορείς να τον ακουμπήσεις! Τα δύο περιττά κιλά που σου έμειναν τελευταία για να φτάσεις στο επιθυμητό σου αποτέλεσμα είναι και αυτά που φαντάζουν τα δυσκολότερα. Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το πώς θα ρίξεις το βάρος σου όταν έχεις φτάσει σε αυτό το σημείο αλλά, καμία απάντηση που μέχρι στιγμής να μας βοήθησε.

Νομίζεις ότι με το να κόψεις το φαγητό θα το καταφέρεις; Κάνεις λάθος! Το άδειο στομάχι σου δεν θα έχει αποτελέσματα. Μπορεί να δεις το δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει αλλά θα είναι απλά μια απάτη καθώς, θα χάσεις μόνο υγρά και όχι λίπος.

Άκουσε μας, όμως, και ακολούθησε όσα θα σου προτείνουμε! Κάνε πιο ενεργή αερόβια γυμναστική το λένε οι ειδικοί! Σύμφωνα, με έρευνες του Πανεπιστημίου του Μπέρμιγχαμ επιβεβαιώθηκε ότι για να χάσεις τα δύσκολα τελευταία δύο κιλά πρέπει να εντείνεις τις προσπάθειες και να αυξήσεις την ένταση της γυμναστικής σου. Πρέπει, όμως, να το κάνεις σωστά ακολουθώντας ένα σχέδιο!

  1. Πρόσθεσε αερόβια άσκηση με άδειο στομάχι στο πρόγραμμά σου διάρκειας 20 εως 30 λεπτών.
  2. Μείωσε τις θερμίδες σου. Πολλαπλασίασε το σωματικό σου βάρος επί 20 και θα δεις τις σωστές θερμίδες που πρέπει να καταναλώσεις ημερησίως.
  3. Διώξε το στρες. Η αγωνία σου να καταφέρεις το στόχο σου είναι αυτό που σε κρατάει πίσω! Χαλάρωσε και σταμάτα να το σκέφτεσαι και θα δεις πως όλα θα πάρουν το δρόμο τους!