Το κλίμα στην Ελλάδα έχει γίνει τροπικό και δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την τύχη να δροσιζόμαστε σε κάποια παραλία. Αν είσαι από τους… άτυχους τα παρακάτω τρικ για να δροσιστείς θα σε ενδιαφέρουν. Δες το πρώτο μέρος για ακόμα περισσότερα περίεργα κόλπα για να προστατευτείς από τη ζέστη.

Μην κάνεις αέρα στον εαυτό σου

Τουλάχιστον όχι με τα χέρια σου. Θα δημιουργήσει άερα και ίσως να σε ανακουφίσει προσωρινά, αλλά η ενέργεια που καταναλώνεις θα ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος του μετά από λίγο.

Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις ένα κομμάτι χαρτί, ώστε να μην καταναλώσεις πολλή ενέργεια.

Θες λοσιόν;

Κάποια βότανα χρησιμοποιούνται για την ιδιότητά τους να δροσίζουν τον οργανισμό, και σύμφωνα με βοτανολόγους, να καταπολεμούν τη ζέστη: για παράδειγμα η μέντα και η αλόη βέρα.

Φτιάξε σε μια κατσαρόλα τσάι μέντας, τοποθέτησέ το σε μπουκάλι με βαποριζατέρ και βάλτο στο ψυγείο για να δροσίζεις το πρόσωπό σου. Στο ψυγείο αποθήκευσε επίσης τις αντιηλιακές σου κρέμες και τις κρέμες σώματος.

Φόρα ανοιχτά χρώματα

Τα σκούρα χρώματα απορροφούν περισσότερη θερμότητα από τα ανοιχτά, γι’ αυτό μείνει μακριά από το μαύρο, όσο βολικό κι αν είναι.

Το άσπρο, το μπεζ και τα ανοιχτά παστέλ χρώματα είναι οι καλύτερες αποχρώσεις για να διατηρείς το δέρμα σου δροσερό.

Κλείσε την τηλεόραση

Τα περισσότερα ηλεκτρικά αντικείμενα εκπέμπουν θερμότητα, γι’ αυτό κλείσε λάμπες, τον υπολογιστή σου και την τηλεόραση.

Δημιούργησε ρεύμα

Η κυκλοφορία του άερα στο σπίτι σου είναι τόσο σημαντική όσο το να αφήεις να μπαίνει φρέσκος άερας.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, κράτα τα παράθυρα κλειστά και τις κουρτίνες ελεύθερες, για να αφήνεις τον ήλιο έξω. Το βράδυ, άνοιξε τα παράθυρα και τις πόρτες για να δημιουργήσεις ένα ρεύμα αέρα και χρησιμοποίησε ανεμιστήρες για να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα.

Οι ανεμιστήρες οροφής πρέπει να κινούνται αντίθετα με τη φορά του ρολογιού, γιατί η κίνηση με τη φορά του ρολογιού θα φέρει το ζεστό άερα προς τα κάτω.

Δροσίσου στο κρεβάτι

Το να δροσίζεις τα σεντόνια σου στον καταψύκτη κάθε βράδυ είναι ακραίο, γι’ αυτό φρόντισε να έχεις σε ένα θερμός παγωμένο νερό για να δροσίζεις τους αστράγαλούς σου και το πίσω μέρος των γονάτων σου.

Μούσκεψε τα ρούχα σου

Βρέξε ένα ζευγάρι κάλτσες ή μούσκεψε μια κορδέλα για τα μαλλιά. Το νερό θα σε κρατήσει δροσερή όσο εξατμίζετακ σταδιακά.

Βρες το timing

Προσπάθησε να αποφύγεις δραστητριότητες που προκαλούν άγχος ή πίεση και θα αυξήσουν τη θερμοκρασία του σώματός σου.

Αν πρέπει να πας για τζόκινγκ, κάντο την πιο δροσερή ώρα της ημέρας, συνήθως πριν τις 7 το πρωί.

Απόφυγε τα κρύα ντουζ

Κάνε ντουζ ή μπάνιο με νερό λίγο πιο κάτω από τη θερμοκρασία του σώματος, ειδικά πριν το βραδινό ύπνο.

Αν και ένα κρύο ντουζ μοιάζει πιο δελεαστικό, το σώμα σου θα παράξει θερμότητα μετά για να αντισταθμίσει τη χαμηλή θερμοκρασία.

Σκέψου… τα Χριστούγεννα!

Ξάπλωσε, κλείσε τα μάτια και σκέψου χιόνι. Έρευνες έχουν δείξει ότι το σώμα αντιδρά σε αυτά τα οράματα, μειώνοντας τη θερμοκρασία.