Τελείωσε το γλέντι, τελείωσε το φαγοπότι, σου έμεινε μόνο ο πονοκέφαλος και η κούραση… Ενώ αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στο γραφείο (ή τη ρουτίνα της καθημερινότητας), διάβασε 10 απλά κόλπα άμεσης ενέργειας που θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις το χρόνο σου στο έπακρο.

  • Φάε σοκολάτα: Περιέχει καφεΐνη και φλαβονοειδή τα οποία βελτιώνουν τις γνωστικές ικανότητες και τη διάθεση.
  • Power nap: Κοιμήσου για λίγα λεπτά και μην πέσεις σε λήθαργο για να ξεκουραστείς. 10 με 20 λεπτά ύπνου μέσα στη μέρα θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις την ημέρα χωρίς να χάσεις τον ύπνο σου το βράδυ.
  • Βγες: 20 λεπτά εκτός σπιτιού αρκούν για να νιώσεις πιο ζωντανός. Μην κολλάς στην οθόνη του υπολογιστή, πήγαινε μια βόλτα, σε ένα πάρκο, για έναν καφέ…
  • Μην πιεις ενεργειακά ποτά: Οι έρευνες λένε ότι τα ενεργειακά ποτά μία ώρα μετά μας αφήνουν σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που ήμασταν.
  • Μάσα: Φάε ένα μικρό ζαχαρωτό, μια καραμέλα ή τσίχλα. Έρευνα έδειξε ότι η τσίχλα βελτιώνει τα αντανακλαστικά και τη διάθεσή μας.
  • Κάνε κρύο ντους: Οι επιστήμονες λένε ότι ακόμα και ένα 3λεπτο κρύο ντους μπορεί να είναι αρκετό να αντισταθμίσει κάποιες από τις επιπτώσεις της χρόνιας κούρασης.
  • Πιες νερό: Το έχουμε πει. Το νερό είναι απαραίτητο. Ακόμα και η ελαφριά αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει υπνηλία.
  • Τραγούδα δυνατά: Ακούγεται χαζό, αλλά θα σε βοηθήσει να ελέγξεις την αναπνοή σου και να ενισχύσεις την ενέργειά σου. Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις αν βάλεις να παίζει δυνατά χαρούμενη μουσική.
  • Άναψε τα φώτα: Βοηθούν να μένουμε ξύπνιοι ανεξαρτήτως της ώρας της ημέρας.
  • Μύρισε ένα λεμόνι: Η μυρωδιά του θεωρείται διεγερτική και ότι βελτιώνει τη διάθεση του ατόμου.