Τρόφιμα βόμβες νατρίου

LIKE US ON FACEBOOK

Το σώμα σου χρειάζεται νάτριο, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι περισσότεροι από μας λαμβάνουμε μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που είναι πραγματικά αναγκαία! Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία από το American Heart Association, η μέση ημερήσια πρόσληψη νατρίου είναι 3.600 χιλιοστόγραμμα-υπερδιπλάσια δηλαδή από την απαραίτητη που είναι μόλις 1.500 χιλιοστόγραμμα. Αλλά, το να αποφύγεις τους συνήθεις υπόπτους, όπως τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς και τα πατατάκια, φαίνεται πως δεν είναι αρκετό. Υπάρχουν πολλά ύπουλα τρόφιμα βόμβες νατρίου, τα οποία μάλιστα θεωρούνται άκρως υγιεινές τροφές.

1/2 φλιτζάνι άπαχο τυρί cottage

Αυτή η ποσότητα άπαχου τυριού cottage έχει την εκπληκτική ποσότητα νατρίου των 270 χιλιοστόγραμμων! Αν δεν προσέξεις και φας περισσότερο από αυτό, δεν θα πάθεις κάτι αλλά θα έχεις καταναλώσει μία μικρή βόμβα νατρίου!

Πίτα ολικής Αλέσεως

Οι πίτες αποτελούν πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, άρα θεωρούνται άκρως υγιεινή τροφή ειδικά αν είναι ολικής άλεσης. Μαζί με τις φυτικές ίνες, όμως, περιέχουν και μια βαριά δόση νατρίου της τάξεως 284 χιλιοστόγραμμων.

2 κουταλιές της σούπας low Fat σάλτσα σαλάτας

Και όμως μόνο 2 κουταλιές της σούπας σάλτσα για την σαλάτα κουβαλάνε ίδια ποσότητα νατρίου με ένα σακουλάκι τσιπ: Με λίγα λόγια, 2 κουταλιές της σούπας περιέχουν 260 mg νατρίου.

Χορτοφαγικό Burger

Αν και τα ακριβή στατιστικά στοιχεία, θα ποικίλλουν από προϊόν σε προϊόν, το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ λέει ότι ένα veggie burger έχει περίπου 398 χιλιοστόγραμμα νατρίου – και αυτό πριν να μετρηθεί το σύνολο του νατρίου από τα ψωμάκια και τα υπόλοιπα υλικά.

½ φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας σε κονσέρβα

Η σάλτσα ντομάτας έχει πολλά θετικά στοιχεία, δυστυχώς όμως έχει και μεγάλη ποσότητα νατρίου. Έτσι μόλις ½ φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας από κονσέρβα περιέχει 642 χιλιοστόγραμμα νατρίου!

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved