Μήπως έβαλες κανένα κιλό στις διακοπές; Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι με την απώλεια κιλών, ούτε να κάθεσαι να υπολογίζεις σχολαστικά πόσες θερμίδες παίρνεις σε κάθε γεύμα. Υπάρχουν απλοί τρόποι να χάσεις 100 θερμίδες χωρίς άγχος και την πίεση του γυμναστηρίου. Οι παρακάτω καθημερινές δραστηριότητες, πολλές από τις οποίες ήδη ανήκουν στο πρόγραμμά σου, ισοδυναμούν με την απώλεια 100 θερμίδων. Οι νοικοκυρές θα ανακουφιστούν διπλά όταν συνειδητοποιήσουν τι καλή γυμναστική είναι το καθάρισμα του σπιτιού!

  1. Κάνε ποδήλατο για 16 λεπτά.
  2. Παίξε μπάσκετ για 21 λεπτά.
  3. Πλύνε το αμάξι σου για 25 λεπτά.
  4. Κολύμπα για 15 λεπτά.
  5. Χόρεψε για 13 λεπτά.
  6. Ξεσκόνισε για 35 λεπτά ή καθάρισε τα τζάμια για 19 λεπτά.
  7. Παίξε φρίσμπι για μισή ώρα.
  8. Πλύνε τα πιάτα για 40 λεπτά.
  9. Παίξε μπιλιάρδο ή βελάκια για 35 λεπτά.
  10. Μάσα τσίχλα για 2 ώρες!
  11. Βάλε σκούπα ή σφουγγάρισε για 20 λεπτά.