Αν ξυπνάς και νιώθεις πως έχεις άγχος και δεν ξέρεις το λόγο, καλό θα ήταν να γνωρίζεις πως υπάρχουν τρόποι καταπολέμησης του αναίτιου πρωινού άγχους. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αναγνωρίσεις το πρόβλημα και να εντοπίσεις τις κακές συνήθειες, που το προκαλούν, έτσι ώστε να το ελαττώσεις και στη συνέχεια να το εξαλείψεις.

Το συχνό φαινόμενο είναι να μην μπορείς να κοιμηθείς, λόγω ενός προβλήματος που σε βασανίζει. Τελικά, όταν καταφέρεις να ξεκουραστείς για λίγο, θα ξυπνήσεις με μία δόση άγχους. Εκεί όμως γνωρίζεις τον λόγο. Όταν δεν γνωρίζεις το γιατί, υπάρχουν δύο πιθανότητες. Ή έχει συμβεί κάτι που τριγυρνάει το κεφάλι σου αλλά δεν θεωρείς πως σε επηρεάζει, ενώ το κάνει, ή έχεις κάποιες κακές συνήθειες.

Ελάττωσε την καφεΐνη

Ένας από τους καλύτερος τρόπους αντιμετώπισης του πρωινού άγχους, είναι να ελαττώσεις τις διεγερτικές ουσίες, που βάζεις στον οργανισμό σου. Ο καφές αν και τις περισσότερες φορές βοηθά, πρέπει να ελαττωθεί καθώς ο καφές μπορεί να επηρεάσει τις ορμόνες του στρες αλλά και τη πίεση του αίματος να μείνει σε υψηλά επίπεδα. Μία κούπα καφέ είναι αρκετή.

Βάλε το πράσινο στο πρωινό σου

Προσπάθησε να προσθέσεις κάτι πράσινο στο πρωινό σου, για να σε βοηθήσει στη διάρκεια της ημέρας. Δεν εννοούμε τα δημητριακά. Πιες ένα smoothie ή ένα χυμό. Τα “πράσινα” πρωινά είναι γεμάτα μαγνήσιο και χλωροφύλλη, τα οποία βοηθούν στη χαλάρωση του σώματος και στην εγκεφαλική σου συγκέντρωση.

Κάνε γυμναστική

Όταν γυμνάζεσαι διώχνεις αμέσως το στρες από το σώμα σου. Ότι και αν γίνει προσπάθησε να γυμνάζεσαι ένα μισάωρο, τουλάχιστον, την ημέρα.