Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλες (μα όλες;) οι γυναίκες ξεκίνησαν διατροφή. Πρόσεξε, λέμε διατροφή, όχι δίαιτα! Προσέχουν τι τρώνε, δεν τρώνε το βράδυ κτλ. Οι περισσότερες αυτή, τη δύσκολη εποχή του χρόνου, αποκτούν συμμάχους. Μην φανταστείς ανθρώπους και ιδιότητες, οι σύμμαχοι είναι τροφές που καίνε το λίπος.

Εντάσσουν στο καθημερινό διατροφολόγιο τους, τις παρακάτω τροφές και τις συνδυάζουν με γυμναστική, πολύ νερό (1 με 2lt την ημέρα) και μ ένα καλό και πλούσιο πρωινό. Οι συγκεκριμένες τροφές, σύμφωνα μ έρευνες, βοηθάνε στη γρηγορότερη καύση του λίπους!

Μούρα

Τα μούρα αποτελούν μια πρώτης τάξεως πηγή φυτικών ινών, οι οποίες είναι η ιδανική διατροφική ομάδα για την απώλεια βάρους, αφού όχι μόνο ενισχύουν το μεταβολισμό, αλλά προκαλούν και αίσθημα κορεσμού

Πράσινο τσάι

Το ήξερες, και από μόνη σου, ότι το πράσινο τσάι δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα! Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού που μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό άμεσα.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Έρευνα απέδειξε ότι παχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν 3 άπαχα γιαούρτια την ημέρα έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο κοιλιακό λίπος από τα άτομα που δεν κατανάλωναν το γιαούρτι.

Σολωμός

Πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διάσπαση του λίπους στο σώμα.