Μπορεί ένα μήλο την ημέρα (μαζί με τα 4,4 γραμμάρια φυτικών ινών που περιέχει) να κάνει τον γιατρό πέρα, αλλά κάποια στιγμή θα το κάνεις και εσύ πέρα, γιατί θα το έχεις βαρεθεί! Υπάρχουν και άλλες τροφές που κάνουν τον γιατρό και τα μήλα του πέρα και κάνουν το ίδιο καλό στην υγεία μην σου πω ότι κάνουν και περισσότερο καλό!

Ποιες είναι οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες;

Ρεβίθια

Ένα μόνο φλιτζάνι ρεβίθια περιέχει 16 γραμμάρια φυτικών ινών , σχεδόν τέσσερις φορές την ποσότητα που βρίσκεις σ’ ένα μήλο! 

Aβοκάντο

 

Το μισό αβοκάντο περιέχει 6,75 γραμμάρια φυτικών ινών . Οπότε καταλαβαίνεις τι θα γίνει όταν το φας ολόκληρο!

Φιστίκια

 

Μισό φλιτζάνι φιστίκια έχει 6,2 γραμμάρια φυτικών ινών. Δοκίμασε φιστίκια με τσίλι σε σκόνη και θα μας ευγνωμονείς! 

Αχλάδια

 

Εάν δεν μπορείς να αντισταθείς στη γλυκιά γεύση των φρούτων και, όπως είπαμε παραπάνω έχεις βαρεθεί τα μήλα, φάε ένα αχλάδι! Το μισό αχλάδι έχει 5,5 γραμμάρια ινών. 

Φασόλια

 

Ένα φλιτζάνι φασόλια περιέχει 19,1 γραμμάρια θρεπτικής ουσίας.