Προσπαθείς να δώσεις στο σώμα σου τη μορφή που επιθυμείς και να τραβήξεις τα βλέμματα όλων των γυναικών την ώρα που θα βγάζεις τη μπλούζα σου για να μπεις στη θάλασσα. Μήπως, όμως, δεν έχεις βρει ακριβώς το σωστό τρόπο να το κάνεις; Γιατί, όπως σου έχουμε πει όλα τα πράγματα θέλουν το σωστό τρόπο και μετά κόπο. Έτσι, βρήκαμε για εσένα μικρά tips που αν τα ακολουθήσεις θα σε κάνουν πιο αδύνατο και φυσικά υγιή.

Συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αδύνατος!

  1. Προτίμησε τα βιολογικά προϊόντα και φυσικά όσα είναι εποχής. Τώρα, λοιπόν, που είναι καλοκαίρι μην τρως μαρούλι που είναι ραντισμένο με βλαβερά για την υγεία σου λιπάσματα και θα καθυστερήσουν την απώλεια των κιλών σου.Φάε, λοιπόν, τη ντομάτα σου που καλό θα ήταν να προμηθευτείς από το σούπερ μάρκετ βιολογικών προϊόντων και όχι από κάποιο τυχαίο μανάβικο που δεν γνωρίζεις την ποιότητα των προϊόντων του.
  2. Μην παραλείπεις τα γεύματα σου και μην τα μειώνεις επειδή θεωρείς ότι είναι καλύτερα για εσένα. Ο οργανισμός κάνει περισσότερες καύσεις και λειτουργεί σε γρηγορότερους ρυθμούς όταν τρώει συχνά (ανά τρεις περίπου ώρες). Πρέπει να θυμάσαι πως το γεύμα που τυχαία μπορείς να παραλείψεις θα χαλάσει την ροή της σωστής διατροφής σου.
  3. Μην ξεφεύγεις στις ποσότητες. Μην νομίζεις πως επειδή θα φας παραπάνω κοτόπουλο ή παραπάνω κρέας (που είναι καθαρή πρωτεΐνη) δε θα κάνεις κακό στη δίαιτα σου. Πρόσεξε να διατηρείς ακόμα και τις σωστές ποσότητες που πρέπει να είναι όσο είναι η παλάμη σου (σε κάθε άτομο είναι διαφορετική η ποσότητα).
  4. Διαφοροποίησε το διατροφικό σου πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες και με τις συνήθειες σου. Αν κάνεις πολλές ώρες γυμναστική πρόσθεσε ποσότητα στο γεύμα σου, εάν όμως, έχεις μέρες να πας γυμναστήριο αφαίρεσε ποσότητες γιατί ο οργανισμός σου κάνεις λιγότερες καύσεις.