Μήπως έχεις λιγούρες και τσιμπολογάς συνεχώς; Ήδη θα ξέρεις ότι αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους κάποιος παίρνει κιλά. Αυτά τα ενδιάμεσα μίνι γεύματα -μετά και πριν από τα βασικά μας- συχνά έχουν πολλές θερμίδες και μπορεί να σου χαλάσουν μια κατά τα άλλα ισορροπημένη διατροφή. Αν, όμως, προτιμήσεις σνακς με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, μπορείς να κόψεις την πείνα, χωρίς επηρεάσεις τη δίαιτά σου.

Άσε τα παγωτά, τις κρέπες, τα κρουασάν σοκολάτας, τις σοκολάτες και τα πατατάκια στο γραφείο ή μετά τη δουλειά και προμηθεύσου κάποιο υγιεινό σνακ που θα βοηθήσεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου… Άλλωστε το καλοκαίρι ήρθε και είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις για να μην επιβαρύνεις το σώμα σου μιας και ήδη έχεις ξεκινήσεις τις πρώτες επισκέψεις στην παραλία.

  1. Μήλο: Προτίμησε να το φας με την φλούδα για να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά του.
  2. Baby carrots: Μπορείς να τα βουτήξεις σε sour cream ή λίγη μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά.
  3. Καρύδια ή αμύγδαλα: Μια χούφτα αρκεί για να σου δώσει ενέργεια.
  4. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά: Συνδύασε με φρέσκα φρούτα ή με δημητριακά, για ένα χορταστικό σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες.
  5. Πίτα ολικής αλέσεως: Συνδύασέ τη με μία φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά.
  6. Ποπκόρν: Δεν χρειάζεται να φας μια σακούλα, ένα μικρό μπολάκι αρκεί.
  7. Αποξηραμένα βερύκοκα: Το 1/3 ενός φλιτζανιού είναι ιδανικό ως ποσότητα.
  8. Αυγό: Φάε ένα βραστό αυγό, έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και θα σου κόψει την πείνα.