Ακούς και διαβάζεις συνεχώς ότι πρέπει να πίνεις όσο περισσότερο νερό γίνεται. Το καλοκαίρι θέλει νερό, η άσκηση θέλει νερό, η δίαιτα θέλει νερό. Κατ΄ αρχάς πόσο νερό (πια); Αυτό είναι εύκολο, η απάντηση βρίσκεται εδώ. Τι κάνεις, όμως, αν δεν πίνεις όσο νερό πρέπει και είναι φανερό ότι ο οργανισμός σου έχει ανάγκη περισσότερο νερό. Υπάρχουν πολλά κόλπα για να ξεγελάσεις τον εαυτό σου ώστε να καταναλώσει περισσότερο νερό.

  1. Πιες καφέ: Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι μια κούπα καφέ μπορεί να μας κρατήσει τόσο ενυδατωμένους όσο και το νερό!
  2. Βρες υποκατάστατα: Αν δεν σου αρέσει η γεύση του, δοκίμασε ανθρακούχο, νερό με γεύση ή παγωμένο τσάι. Αν τίποτα δεν πιάνει φάε καρπούζι, που έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό.
  3. Κατέβασε εφαρμογή: To app Daily Water, διατίθεται δωρεάν για συσκευές iOS, και μας βοηθά να παρακολουθούμε την ποσότητα του νερού που πίνουμε, θυμίζοντάς μας να πίνουμε νερό στο σωστό χρόνο. Την ίδια δουλειά κάνει και η εφαρμογή Waterlogged.
  4. Πιες προκαταβολικά: Κάθε φορά που πας σε καφετέρια και σου σερβίρουν το ποτήρι με το νερό, πιες το προκαταβολικά. Θα σου γίνει εύκολα συνήθεια και έτσι θα αρχίσεις να καλύπτεις τις ανάγκες σου σε νερό χωρίς να το καταλαβαίνεις. Κάνε το ίδιο και όταν παίρνεις καφέ to go.
  5. Έχε το διαθέσιμο: Να έχεις ένα μπουκαλάκι νερό στην τσάντα σου, καθώς και στο γραφείο σου. Θα θυμάσαι πιο εύκολα να πίνεις νερό.
  6. Πιες ένα ποτήρι νερό πριν κοιμηθείς. Πρώτον, θα σου γίνει ρουτίνα. Δεύτερον, δεν θα ξυπνήσεις αφυδατωμένος. Τρίτον, ένα ποτήρι νερό  πριν κοιμηθείς και ένα με το που ξυπνήσεις θεωρείται ψυχολογικό τρικ που μπορείς να κάνεις για να θυμάσαι τα όνειρά σου!