Γενικά έχουμε το κακό συνήθειο να παρεξηγούμε πολλά πράγματα. Μέσα σ αυτά είναι και οι τροφές! Παρακάτω θα δεις μερικές από τις πιο ανούσια παρεξηγημένες τροφές και την κατάρριψη του μύθου!

Καφές

Εδώ στο ipop είμαστε λάτρεις του καφέ (το έχεις καταλάβει υποθέτω από τα τόσα posts σχετικά με το συγκεκριμένο ρόφημα) οπότε όταν διαβάζουμε κάπου ότι ο καφές κάνει κακό στην υγεία μας, δεν είμαστε και πολύ χαρούμενοι! Αυτή η έρευνα λοιπόν μας έκανε να χαμογελάσουμε! Μην αφήσεις λοιπόν την πρωινή κούπα του καφέ σου καθώς τα αντιοξειδωτικά του στοιχεία βοηθάνε τον οργανισμό. Με βάση λοιπόν έρευνες αποδεικνύετε πως 2-3 κούπες καφέ τη μέρα μπορείς να μειώσεις τις πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις! Τώρα αυτό μην το κάνεις σημαία και αρχίζεις να πίνεις καφέδες με σιρόπια, γάλα και κομματάκια επικαλυμμένης σοκολάτας με βατόμουρα!

Πατάτες

Οι πατάτες παρέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη Β, C, σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο και φυτικές ίνες. Ενώ έχουν και λιγότερους υδατάνθρακες (μόλις 20g ανά μερίδα) από τη μέση μερίδα ζυμαρικών ή ρυζιού. ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτά τα έχει η πατάτα όχι το μισό κιλό βούτυρο που σκέφτεσαι να προσθέσεις από πάνω!

Bacon

Μια μικρή μερίδα (1-2 τεμάχια) μία φορά την εβδομάδα δεν είναι θέμα, ιδίως εάν το bacon είναι άπαχο ή έχεις βγάλει με το μαχαιράκι το λίπος (σου επιτρέπουμε όσο το κόβεις να κλάψεις. Ναι είναι το νόστιμο κομμάτι αλλά και το επικίνδυνο.

Ψωμί Μαγιάς

Το ψωμί μαγιάς είναι το πιο υγιεινό είδος του ψωμιού που μπορείτε να φάτε. Σε αντίθεση με το κλασικό λευκό ψωμάκι, η επεξεργασία της προζύμης (που λένε ότι έχει διαφορετικό το ψωμί μαγιάς) σημαίνει ότι έχει σχετικά χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι απελευθερώνει τη γλυκόζη του, πιο αργά στην κυκλοφορία του αίματος. Κατάλαβες; Άρα τρώμε ψωμί μαγιάς!

Εάν μπορείς τώρα να πάρεις πολύσπορο ή σόγια ή καρβέλι από λιναρόσπορο ακόμα καλύτερα.

Αυγά

Τα αυγά είναι υπερδύναμη θρεπτικών συστατικών γεμάτα με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά. Κάποιοι Μερικοί χρησιμοποιούν μόνο τα ασπράδια αυγών ως έναν τρόπο να μειώσουν την πρόσληψη λίπους, αλλά ο κρόκος είναι που έχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά – όπως η βιταμίνη Α και D, καθώς και τα απαραίτητα λιπαρά οξέα.