5 τροφές με περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι

LIKE US ON FACEBOOK

Σε αντίθεση με την γενική πεποίθηση υπάρχουν αρκετές τροφές με περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι! Αν και λανθασμένα πιστεύουμε ότι η βιταμίνη C βοηθάει να ξεπεράσουμε τη γρίπη, η συγκεκριμένη βιταμίνη βοηθάει σε πάρα πολλά πράγματα! Βοηθάει στην επιδιόρθωση και ανάπλαση του ιστού των μυών, βοηθάει στη δημιουργία κολλαγόνου, βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος, των τενόντων και των φλεβών!

Αρνητικό της βιταμίνης C; Είναι υδατοδιαλυτή. αυτό πρακτικά σημαίνει πως δεν μπορεί να παραχθεί από τον οργανισμό μας αλλά ούτε και να αποθηκευτεί! Οπότε, η κατανάλωση φρούτων που περιέχουν αυτή τη βιταμίνη είναι απαραίτητη σε σχεδόνκαθημερινή βάση! Πόσα πορτοκάλια όμως να φας; Γι αυτό σου φτιάξαμε μία λίστα με το ποια άλλα φρούτα και λαχανικά την εμπεριέχουν!

Κίτρινες Πιπεριές

Χαμηλές σε θερμίδες, πλούσιες σε χρώμα και κρατσανιστές, οι κίτρινες πιπεριές περιέχουν 155 milligrams βιταμίνης C η καθεμία! Πρακτικά είναι πάνω από την προτεινόμενη ποσότητα καθημερινής κατανάλωσης! (milligrams)

Παπάγια

Μισή παπάγια περιέχει 238 milligrams βιταμίνης C. Σαν bonus, το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη A.

Σύκα

Μία κούπα καθαρισμένων σύκων περιέχει 377 milligrams βιταμίνης C.

Λάχανο

2 κούπες λάχανο εμπεριέχουν 150 milligrams βιταμίνης C. Για να μην σχολιάσουμε τα 684 milligrams ποτάσιο και τα 7 milligramms φυτικών ινών!

Φράουλες

Για να είμαστε δίκαιοι μία κούπα με φράουλες εμπεριέχει την ίδια ποσότητα βιταμίνης C όσο και ένα μεσσαίου μεγέθους πορτοκάλι. Για να μην πολυλογούμε 98 milligrams.




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved