Είσαι και εσύ μία από τις μέλλουσες μητέρες και βλέπεις το Καλοκαίρι να έρχεται και τρομάζεις; Εδώ καλά- καλά δεν έχει ζεστάνει ο καιρός και έχεις αρχίσει να ξεφυσάς και να αγχώνεσαι; Σκέφτεσαι πως θα βλέπεις την παραλία με το κιάλι και το μόνο μπάνιο που θα κάνεις είναι από τον ιδρώτα καθώς θα είσαι κλεισμένη στο σπίτι ενώ όλοι οι φίλοι και γνωστοί θα είναι σε παραλίες και θα ανεβάζουν σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραλίες; Μην αγχώνεσαι! Σου έχουμε ετοιμάσει έναν οδηγό επιβίωσης ειδικά μελετημένο για σένα!

  1. Μπορεί να λένε πως δεν κάνει να μένεις για πολύ ώρα σε χώρους με air condition αλλά αν η χρήση του γίνει μετρημένα και δεν παλεύεις να κάνεις κατάψυξη τον χώρο βάζοντας το στους 16 βαθμούς δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα! Πριν αρχίσεις όμως να το λειτουργείς φώναξε ένα συνεργείο να σου καθαρίσει τα φίλτρα και να κάνει μία καλή συντήρηση και προσπάθησε να κάθεσαι σε σημεία που δεν σε χτυπάει απευθείας!
  2. Μην σε τρομάζει η ζέστη! Κάνε συχνά ντους με χλιαρό νερό. Μ αυτό τον τρόπο θα νιώθεις συνέχεια δροσερή και η διάθεση σου θα είναι στα ύψη!
  3. Έχε ένα μπουκάλι νερό συνέχεια μαζί σου! Το σώμα σου από την πρώτη στιγμή της εγκυμοσύνης αποζητάει νερό, πόσο μάλλον τώρα που είναι καλοκαίρι και ιδρώνεις περισσότερο! Λόγω λοιπόν της μεγάλης εφίδρωσης αυξάνεται ο κίνδυνος για αφυδάτωση και κατά συνέπεια για την εμφάνιση ουρολοίμωξης, κυστίτιδας, κλπ., που ειδικά για την περίοδο της αναμονής είναι δυσάρεστα κι επώδυνα για τη γυναίκα. Άρα πίνε νερό για να γλιτώσεις όλα τα παραπάνω και ταυτόχρονα για να είσαι δροσερή από μέσα προς τα έξω!
  4. Ωραία η άσκηση, εξαιρετικό το να θέλεις να μείνεις σε φόρμα και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά το καλοκαίρι που οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές καλό θα ήταν να κάνεις ένα βήμα πίσω και να αρκεστείς στο περπάτημα και μάλιστα σε σκιερά μέρη ή όταν πέσει ο ήλιος! Μπορείς αν θέλεις να περπατήσεις στην άμμο την ώρα που δύει ο ήλιος!
  5. Ποιος σου είπε ότι δεν πρέπει να πηγαίνεις στη παραλία; Απλώς η τακτική του να αλειφτείς με λάδια σαν γαλοπούλα πριν μπει στο φούρνο, να ψηθείς και από τις δύο πλευρές τουλάχιστον για 4-5 ώρες σερί και να βρέχεσαι με παγάκια δεν είναι η κατάλληλη! Μπορείς να πας στη παραλία αλλά θα πρέπει να φοράς αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας –από το σπίτι μην περιμένεις να φτάσεις στη παραλία- καπέλο, γυαλιά και να κάθεσαι συνέχεια κάτω από την ομπρέλα! Αν μπορείς να καλύπτεις και την κοιλιά σου από την απευθείας έκθεση με τον ήλιο ακόμα καλύτερα!
  6. Φυσικά και μπορείς να κολυμπήσεις στη θάλασσα και μάλιστα είναι ιδανική άσκηση καθώς διώχνει την ένταση, μειώνει το πρήξιμο στα πόδια, τονώνει το σώμα και το βοηθάει να χαλαρώσει. Εάν λοιπόν έχεις την σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου μπες στη θάλασσα αλλά κολύμπησε με ήπιες κινήσεις. Μην απομακρύνεσαι όμως πολύ από την ακτή και προσπάθησε να μην είσαι μόνη μέσα στο νερό! Αμέσως μόλις βγεις από το νερό θα πρέπει να ξεπλύνεις το αλάτι της θάλασσας από πάνω σου και να αλλάξεις μαγιό!
  7. Κανόνισε τα ταξίδια σου! Εκτός και αν είσαι στον όγδοο και ένατο μήνα που εκεί καλό θα ήταν να βρίσκεσαι κοντά στον γιατρό σου και το μαιευτήριο! Καλό θα ήταν να αποφύγεις τα πολύωρα ταξίδια –ωραία η Αστυπάλαια αλλά είναι και 12 ώρες με το καράβι!- και να έχεις βεβαιωθεί πως στον προορισμό θα υπάρχει κάποιος γιατρός! Εάν το ταξίδι σου είναι με το αυτοκίνητο ζήτα από τον οδηγό (δεν πιστεύω να σκέφτηκες ότι θα οδηγάς εσύ!) να κάνει πολλές και τακτικές στάσεις για να μην είσαι καθισμένη και ακίνητη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, συμβουλέψου πρώτα τον γιατρό σου!
  8. Ντύσου πρόχειρα και βγάλε το κραγιόν σου! Καλά το κραγιόν σου κράτα το αλλά καλοκαιράκι είναι φόρα ανάλαφρα ρούχα και ξέχνα τα συνθετικά υφάσματα ή τα πολύ στενά. Προτίμησε άνετα, ελαφριά, ανοιχτόχρωμα βαμβακερά ρούχα, που δεν απορροφούν ζέστη, αφήνουν το δέρμα ν’ αναπνέει και δεν εμποδίζουν την εφίδρωση.