Το να είσαι υγιής είναι κάτι που σίγουρα το θέλεις, αλλά καλή η θέληση δεν λέω… στην πράξη όμως τι γίνεται;; Τι χρειάζεται λοιπόν ακριβώς για να είσαι υγιής; Και πώς θα καταφέρεις να νιώσεις πιο υγιής σε δυο εβδομάδες;;;

Για να κάνεις μια καλή αρχή, ξεκίνα με τις παρακάτω συμβουλές…

Βήματα

  1. Εκτύπωσε τη διατροφική πυραμίδα.
    εάν δεν έχεις, μπορείς να το φτιάξεις σε μία λευκή σελίδα μόνος σ ένα λευκό χαρτί!
  2. Φτιάξε sticks λαχανικών και φρούτων.
    Είναι εύκολο! Αν λέει, για παράδειγμα, η πυραμίδα χ μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, προσπάθησε να τρως τουλάχιστον 2 μερίδες φρούτων και 2 λαχανικών. Με τα stiks θα είναι πιο ευχάριστο.
  3. Φάε φρουτοσαλάτα ή πιες τα φρούτα σου!!
    Αν δεν σου αρέσουν σκέτα αλλά και ούτε σε μορφή stick φτιάξε φρουτοχυμούς και και φρουτοσαλάτες
  4. Τρικς με λαχανικά.
    Δεν σου αρέσει να τρως τα λαχανικά; Πιες ένα χυμό ντομάτας και καρότου. Κάνε μια διασκεδαστική, πολύχρωμη σαλάτα και δώσε της ένα πιασάρικο όνομα!
  5. Άσκηση!
    Αν δεν σου αρέσει η άσκηση κανε κάτι πιο light: Φτιάξε μια playlist από 20 τραγούδια διάρκειας 3 λεπτών περίπου το καθένα και βγες για ένα χαλαρό περπάτημα μέχρι να τελειώσει η playlist.
  6. Πιες νερό αντί για αναψυκτικά ή ανθρακούχα ποτά.
    Στόχος για 2 λίτρα (περίπου 8 ποτήρια) την ημέρα!

Με αυτούς τους έξι απλούς τρόπους αλλά και αν μένεις συντονισμένος στο ipop φυσικά, για να διαβάζεις ότι καινούργιο για την υγιεινή ζωή, μέσα σε μόνο 2 εβδομάδες θα αρχίσεις να νιώθεις άλλος άνθρωπος.