Μήπως πρέπει να τρως περισσότερες φυτικές ίνες; 

LIKE US ON FACEBOOK

Λίγοι από εμάς καταναλώνουμε την ποσότητα των φυτικών ινών που συνιστάται από διατροφολόγους και φαίνεται να έχουν πολλά οφέλη για την υγεία.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών είναι 25g ημερησίως για τις γυναίκες και 38g ημερησίως για τους άνδρες, αλλά σύμφωνα με μια έκθεση του 2010, μόνο το 40% των Αμερικανών πετυχαίνει τη συνιστώμενη πρόσληψη.

Οι φυτικές ίνες είναι ένας μη – εύπεπτος υδατάνθρακας που κινείται σε όλο το σώμα μας, συμβάλλοντας στην πέψη και την πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Υπάρχουν δύο τύποι φυτικών ινών: οι διαλυτές φυτικές ίνες μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τα επίπεδα της γλυκόζης και της χοληστερόλης στο αίμα, ενώ οι αδιάλυτες φυτικές ίνες βοηθούν στη σωστή κίνηση των τροφίμων μέσω του πεπτικού συστήματος. Η κατανάλωση αρκετών διαλυτών φυτικών ινών (που βρίσκονται στη βρώμη, τα φασόλια, τις φακές και σε ορισμένα φρούτα) μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, εγκεφαλικού και προστατεύει τις αρτηρίες, ενώ η κατανάλωση αδιάλυτων φυτικών ινών (καστανό ρύζι, όσπρια, λαχανικά) συνίσταται για την αντιμετώπιση προβλημάτων του πεπτικού συστήματος.

Μάθε τι άλλο προσφέρουν

Όσο έτρωγαν 10 γραμμάρια φυτικών ινών περισσότερο μια ημέρα μετά την καρδιακή προσβολή τους είχαν 15% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Άλλες μελέτες δείχνουν οι φυτικές ίνες συνδέονται με την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου και της καρδιακής ανεπάρκειας, καθώς και με μειώσεις στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και το βάρος.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved