Κατάφερες μετά από πολύ πόνο και φυσικά μετά από πολύ κόπο να χάσεις τα κιλά που τόσο καιρό προσπαθούσες. Τώρα που τα κατάφερες, όμως, δε λύθηκαν όλα τα προβλήματα σου! Ήρθε στην επιφάνεια ένα νέο. Πώς, λοιπόν, να μην πάρεις τα κιλά που έχασες;  Μην μου αγχώνεσαι! Δεν είναι τόσο δύσκολο, όσο και αν δε το πιστεύεις.

Συμβουλές για να μην πάρεις τα κιλά που έχασες!

  1. Μην παρασύρεσαι! Το ξέρουμε στερήθηκες πολλά πράγματα για να καταφέρεις να φτάσεις το βάρος σου σε φυσιολογικό επίπεδο αλλά δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσεις να τρως πάλι… τα πάντα. Συνέχισε στο μυαλό σου να έχεις τη λογική της δίαιτας και της σωστής διατροφής.
  2. Μην ξεχνάς τα φρούτα σου. Τόσο καιρό ξεγελούσες τον εαυτό σου και αντί για γλυκό έτρωγες φρούτο. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να συνεχίσεις να κάνεις το ίδιο.
  3. Σταμάτα να τρως όταν χορτάσεις. Όσο φαγητό και να έχει μείνει στο πιάτο σου μην το φας αν έχεις χορτάσει. Άσε το στην άκρη και όταν ξαναπεινάσεις, κατανάλωσέ το.
  4. Όχι στα πολλά αναψυκτικά. Το ξέρουμε σου έλειψαν τόσο καιρό που είσαι σε δίαιτα αλλά μην το παρακάνεις τώρα με την πρόφαση πως διψάς. Πιες πολύ νερό και βάλε μέτρο ακόμα και στα αναψυκτικά ή τα ροφήματα γενικότερα.
  5. Μην αφήνεις το στομάχι σου άδειο. Υπάρχει και αυτό το φαινόμενο. Επειδή νιώθεις πως θα παχύνεις επειδή έφαγες μία φέτα ψωμί παραπάνω μην παραμελήσεις τα γεύματα σου. Μην αφήνεις το οργανισμό σου πολύ ώρα χωρίς φαγητό γιατί όταν επιτέλους θα κάνεις το βήμα να φας θα καταναλώσεις ακόμα μεγαλύτερες ποσότητες. Προτίμησε συχνά και ελαφριά γεύματα ανά 3 με 4 ώρες.
  6. Πες ναι στους σύνθετους υδατάνθρακες. Βάλε στη ζωή σου τα προϊόντα ολικής αλέσεως που θα σε χορτάσουν για περισσότερες ώρες ενώ παράλληλα είναι και πιο υγιεινά.