Τα λαχανικά δεν φημίζονται για τις αποθήκες πρωτεϊνών τους. Υπάρχουν όμως κάποια λαχανικά τα οποία έχουν αξιοπρεπή ποσότητα πρωτεϊνών. Ποια είναι αυτά; Για ρίξε μία ματιά παρακάτω ποια λαχανικά έχουν πρωτεΐνες!

  1. Μπιζέλια: Κάθε μισό φλιτζάνι περιέχει 3.5 γραμμάρια πρωτεΐνης.
  2. Σπανάκι: Θα βρείτε 3 γραμμάρια πρωτεΐνης σε μισό φλιτζάνι σπανάκι.
  3. Ψητή πατάτα: Μια άλλη πηγή πρωτεΐνης είναι οι πατάτες! Μία πατάτα μεσαίου μεγέθους περιέχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης.
  4. Μπρόκολο: Το μπρόκολο δεν είναι απλά γεμάτο με φυτικές ίνες (2,6 γραμμάρια ανά μισό φλιτζάνι) , είναι επίσης μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, με 2 γραμμάρια ανά μερίδα.
  5. Λαχανάκια Βρυξελλών: Αυτά τα μικρά πράσινα λαχανάκια είναι ο σούπερ σταρ των φυτικών πρωτεϊνών! Κάθε μισό φλιτζάνι έχει 2 γραμμάρια πρωτεΐνης , μαζί με 247 milligrams καλίου και 110 milligrams βιταμίνης Κ.
  6. Καλαμπόκι: Εντάξει , γνωρίζουμε ότι το καλαμπόκι είναι τεχνικά ένας κόκκος. Αλλά θα είσαι ευτυχής όταν μάθεις πως μισό φλιτζάνι παρέχει 2 γραμμάρια πρωτεΐνης!