Πας τόσο καιρό γυμναστήριο, έχεις φτιάξει μια άλφα γράμμωση αλλά, αντιμετωπίζεις ένα μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορείς να αυξήσεις τα κιλά που σηκώνεις σε βάρη. Απορείς, όμως, γιατί; Αφού ακολουθείς και το πρόγραμμα διατροφής που σου έχει συστήσει ο διατροφολόγος σου και κάνεις τη σωστή προθέρμανση. Μην αγχώνεσαι, εμείς σου έχουμε λίγες συμβουλές που αν τις ακολουθήσεις θα καταφέρεις να σηκώσεις περισσότερα κιλά στα βάρη.

Πώς θα καταφέρεις, λοιπόν, να σηκώσεις περισσότερα κιλά σε βάρη;

  1. Χρησιμοποίησε μικρότερες λαβές στα βάρη σου. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο. Αλλά, υπάρχουν μελέτες που έγιναν στο Σαν Φρανσίσκο και αποκάλυψαν πως οι αθλητές που χρησιμοποιούν λεπτότερες λαβές στον πάγκο ενεργοποιούν περισσότερο τους μυείς του βραχίονα και του καρπού. Η σταθερότητα του κρατήματος γίνεται μεγαλύτερη και έτσι τα βάρη που μπορείς να σηκώσεις μετά την πάροδο λίγων ημερών εξάσκησης μπορούν να αυξηθούν κατά 20%.
  2. Προσάρμοσε τους αγκώνες σου σωστά! Αν απλώσεις πιο πολύ τους αγκώνες σου (κατά 45%) η κάμψη των χεριών σου θα αλλάξει κατά 50% με αποτέλεσμα το στέρνο σου να μπορεί να δεχτεί μεγαλύτερο βάρος και το στήθος σου να γίνει πιο δυνατό. Και μην ανησυχείς οι τένοντες σου δεν θα πάθουν ζημία. Αντιθέτως, θα προστατευτούν και θα σκληρύνουν περισσότερο. Θα γίνουν πιο ισχυροί και εκτός από την αύξηση των κιλών σου θα παρατηρήσεις και αύξηση της διάρκειας της προσπάθειας σου.
  3. Η στάση του σώματος σου δεν βοηθάει. Όταν σηκώνεις όρθιος βάρη η προσπάθεια και η ένταση είναι ακόμη μεγαλύτερη. Μετακίνησε το βάρος και άλλαξε τη θέση των μηρών σου. Δεν χρειάζεται οι μηροί σου να είναι απόλυτα παράλληλοι με το πάτωμα. Αν αλλάξεις έστω και λίγο τη στάση των ποδιών σου, η διαφορετική στάση θα επιστρατεύσει περισσότερους μύες του σώματός σου και έτσι, θα διαμοιραστεί καλύτερα τη δουλειά. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρεις να κάνεις μακροπρόθεσμα πιο δυνατό το κορμί σου και να σηκώσεις πιο πολλά κιλά με μικρότερο κόπο.