Μπορεί να αισθάνεσαι ότι ο οργανισμός σου αποζητά με μανία να φάει κάτι παχυντικό, αλλά στην ουσία ζητάει κάτι άλλο! Ναι, και όμως, όταν νιώθει την ανάγκη να καταναλώσεις μία σοκολάτα, ή τηγανιτές πατάτες ή μακαρόνια ή γενικά κάτι πολύ παχυντικό, ο οργανισμός σου ζητάει ορισμένα στοιχεία που περιέχονται σ’ αυτές τις τροφές. Οπότε μπορεί η ανάγκη για σοκολάτα να αντικατασταθεί με κάτι υγιεινό!

Σοκολάτα

Σου ζητάει ουσιαστικά μαγνήσιο, άρα μπορείς να αντικαταστήσεις τη σοκολάτα και τις θερμίδες της με ξηρούς καρπούς, λαχανικά και φρούτα!

Γλυκά (γενικά)

Πρακτικά ο οργανισμός σου δεν ονειρεύεται μία σοκολατόπιτα αλλά στοιχεία όπως χρώμιο, Άνθρακα, φώσφορο και τρυπτοφάνη. Αισθάνεσαι πως μιλάμε κινέζικα; Πάμε να δούμε τι αποζητά ο οργανισμός σου…. Όταν λέμε ότι θέλει χρώμιο, εννοούμε ότι αντί για γλυκό μπορείς να φας μπρόκολο, σταφύλια, τυρί ή κοτόπουλο. Στην περίπτωση του άνθρακα χρειάζεσαι φρέσκα φρούτα αντί για ντόνατς! Σκέφτεσαι πανακότα με σος καραμέλας; Χρειάζεσαι φώσφορο, άρα κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα, ξηρούς καρπούς ή λαχανικά! Και στη περίπτωση που ο οργανισμός σου ζητάει τρυπτοφάνη, χρειάζεσαι τυρί, γλυκοπατάτες ή σπανάκι!

Ψωμί ή μακαρόνια

Άζωτο ζητάει ο οργανισμός σου όχι παπάρες με το ψωμί στη σάλτσα της μακαρονάδας! Επίλεξε κρέας, ξηρούς καρπούς, φασόλια και ρίζες φασολιών και θα δεις ότι η εικόνα της καρμπονάρας θα εξαφανιστεί από το μυαλό σου!

Τηγανιτά

Ο οργανισμός σου είναι στεγνός από ασβέστιο, γι αυτό γυαλίζει το μάτι σου στη σκέψη των τηγανιτών –είτε μιλάμε για πατάτες, καλαμαράκια, μελιτζάνες ή κολοκυθάκια! Φάε, γάλα, τυρί ή πρασινάδες και θα είσαι καλά!