Το μονόζυγο θεωρείται η No1 γυμναστική για έναν άνδρα, αλλά και για τη γυναίκα. Με μία έλξη γυμνάζεις δάχτυλα, αντιβράχια, δικέφαλους, τρικέφαλους, ώμους, πλάτη και κορμό. Όχι μόνο η δύναμη σου θα αυξηθεί δραματικά από τις έλξεις, αλλά το πάνω μέρος του σώματός σου θα γίνει πιο ογκώδες και γραμμωμένο. Επίσης, η δύναμη που θα έχεις αποκτήσεις θα σε βοηθήσει να κάνεις άλλες ασκήσεις, που χρειάζονται δύναμη στα χέρια.

Τι γίνεται όμως αν στη μία έλξη τα χέρια σου τρέμουν και ούτε λόγος για δεύτερη; Υπάρχει μια ρουτίνα ασκήσεων που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου.

Κάνε περισσότερες έλξεις στο μονόζυγο με αυτό τον τρόπο

Αν αυτή τη στιγμή μπορείς να κάνεις έστω μία έλξη, ξεκίνα προσπαθώντας να κάνεις 12 σετ της μια έλξης με διάλειμμα 45 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Κάνε αυτή τη ρουτίνα 2 φορές την εβδομάδα.

Όταν θα καταφέρεις να κάνεις 2 έλξεις, κάνε αυτό το πρόγραμμα:

1η εβδομάδα: 6 σετ των 2 επαναλήψεων με διαλείμματα 45 δευτερολέπτων μεταξύ των σετ.

2η εβδομάδα: 5 σετ των 3 επαναλήψεων, 2 φορές την εβδομάδα.

3η εβδομάδα: 4 σετ των 4 επαναλήψεων, 2 φορές την εβδομάδα.

4η εβδομάδα: 3 σετ των 6 επαναλήψεων, 2 φορές την εβδομάδα. Αν μπορείς να κάνεις περισσότερες, μη διστάσεις. Σε αυτή τη φάση ίσως είσαι σε θέση να αυξήσεις τις επαναλήψεις σου στις 10. Επίσης, για να περάσεις στην επόμενη φάση μπορείς να προσθέσεις βάρη τα οποία θα σηκώνεις με το πόδι.