Είναι σίγουρο πως το γάλα ωφελεί σημαντικά την υγεία. Τα προϊόντα που παράγονται απ’ αυτό έχουν τα δικά τους οφέλη και συμβάλουν με τον τρόπο τους στην διατήρηση της υγείας. Και το τυρί είναι ένα απ’ αυτά. Υπάρχουν 10 προσφορές του στον οργανισμό που πιθανόν δεν ξέρεις.

Το τυρί είναι το κλειδί για έναν καλό νυχτερινό ύπνο

Το τυρί συμβάλει στην χαλάρωση του οργανισμού. Αν και υπάρχει ο μύθος πως το τυρί πριν τον ύπνο προκαλεί εφιάλτες, στην πραγματικότητα συμβάλλει στα όμορφα όνειρα. Μάλιστα, ανάλογα με το είδος του τυριού μεταβάλλεται και το είδος των ονείρων.

Συγκεκριμένα, η έρευνα οδήγησε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Οι οπαδοί του  Blue Stilton έχουν έντονα όνειρα, όσοι επιλέγουν cheddar ονειρεύονται πιο προσωπικές καταστάσεις, όσοι προτιμάνε το Red Leicester βλέπουν στον ύπνο τους σκηνές από την παιδική τους ηλικία. Αντίθετα το Cheshire συμβάλει σε έναν ήσυχο ύπνο χωρίς όνειρα.

ύπνος

Ενισχύει τα επίπεδα ευτυχίας

Το τυρί βοηθάει στην διαχείριση του άγχους και του stress. Επίσης απελευθερώνει στοιχεία που συμβάλουν στην βελτίωση της διάθεσης. Επιπλέον συμβάλει στην διαχείριση της κατάθλιψης. Αποτελεί, λοιπόν, έναν συνδυαστικό παράγοντα θεραπείας.

Είναι πλούσιο σε omega-3

Το ζωικό τυρί αποτελεί πηγή για τα omega-3. Έρευνες έχουν αποδείξει πως τα άτομα που καταναλώνουν τυρί, και όχι μόνο γάλα, έχουν 62% περισσότερα omega-3. Καλό είναι να μην επιλέγονται τα τυριά με χαμηλά λιπαρά αλλά αυτά με πλήρη.

Τα omega-3 έχουν πλήθος θετικών επιπτώσεων. Ενισχύουν κατά κύριο λόγο την λειτουργία του εγκεφάλου και της μνήμης και προστατεύουν την καρδιά.

Προστατεύει τα κόκαλα και τα δόντια σου

Πέρα από τον ήσυχο και καλό ύπνο το τυρί είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει κάλιο, βιταμίνη D και πρωτεΐνη που συμβάλουν στην καλή υγεία των κοκάλων και των δοντιών. Ακόμα περιέχει βιταμίνη B η οποία συμβάλει στην απορρόφηση του καλίου από τον οργανισμό.

Προστατεύει από καρδιοαγγειακές παθήσεις

Ίσως το τυρί είναι το μυστικό της μακροζωίας. Το Roquefort συμβάλει στην καύση του λίπους. Επίσης βοηθάει στην καύση των σκελετικών μυών με αποτέλεσμα να βοηθάει στην αντιμετώπιση της αρθρίτιδας.

Βελτιώνει τον μεταβολισμό σου

Αυτό βοηθάει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Έτσι μειώνει την παχυσαρκία, την χοληστερίνη και κορυφώνει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Επίσης μάχεται κατά του διαβήτη.

Προστατεύει απ’ τις ασθένειες.

Μάχεται ενάντια στα κρυώματα, τις ιώσεις και τις λοιμώξεις.

συνάχι άρρωστη γυναίκα

Συμβάλει στην χώνεψη

Το τυρί είναι γεμάτο από προβιοτικά και από “καλά” βακτήρια. Έτσι αντιμετωπίζει προβλήματα στο στομάχι και το πεπτικό σύστημα.

Σημαντική πηγή πρωτεϊνών

Ένα κομμάτι τυρί περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεΐνης, η οποία αποτελεί συστατικό των κοκάλων, των μυών, του δέρματος και του αίματος. Είναι ένας καλός τρόπος για πρόσληψη πρωτεϊνών ιδιαίτερα για τις γυναίκες που πρέπει να καταναλώνουν 46 γραμμάρια την ημέρα.

Βελτιώνει την σεξουαλική ζωή

Το τυρί αποτελεί αφροδισιακό. Οι έρευνες έδειξαν πως οι λάτρεις του τυριού έχουν καλύτερη σεξουαλική ζωή.

σχέσεις

 

Όλα αυτά κάνουν το τυρί ένα μοναδικό snack που από τη μία κόβει την όρεξη και από την άλλη ενισχύει τη λειτουργία του οργανισμού.