Αν το πάπλωμα σε πλακώνει κάθε πρωί και είναι αδύνατο να σηκωθείς, δεν χρειάζεται απλώς να το αποδεχθείς. Μπορείς να το πολεμήσεις και να γίνεις πρωινός τύπος σε 10 απλά βήματα:

  1. Κοιμήσου περισσότερο. Πρέπει να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ και θα ξυπνάς πιο εύκολα. Προσπάθησε να μην ξεπεράσεις τις 9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ, γιατί μπορεί οι επιπτώσεις να είναι αντίθετες από το επιθυμητό.
  2. Μην χρησιμοποιείς οθόνες στο δωμάτιό σου. Άσε την τηλέοραση, τις ηλεκτρονικές συσκευές και ιδανικά το κινητό σου έξω από το δωμάτιο. Ένα σκοτεινό δωμάτιο βοηθά να κοιμηθείς πιο βαθιά.
  3. Πηγαίνε στο κρεβάτι όταν είσαι κουρασμένος. Μην προσπαθείς να κρατήσεις τα μάτια σου ανοιχτά και παρατείνεις τη νύστα σου. Θα ξυπνήσεις κουρασμένος την επόμενη μέρα.
  4. Κοιμήσου συγκεκριμένες ώρες. Ακολούθησε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου, ώστε το σώμα σου να προετοιμάζεται για την κατάσταση του ύπνου.
  5. Μην πατάς το Snooze. Όταν καθυστερείς να σηκωθείς από το κρεβάτι όταν ήδη έχεις ξυπνήσει, απλώς θα σε κάνει πιο κουρασμένο. Ξύπνα κατευθείαν και το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί.
  6. Ξύπνα δυναμικά. Πλύνε το πρόσωπό σου, πιες ένα ποτήρι νερό, κάνε γυμναστική, φάε σωστά και προετοιμάσου για τη μέρα που θα ακολουθήσει.
  7. Βγες να σε δει ο ήλιος. Περπάτα στο φως της ημέρας κάθε μέρα για τουλάχιστον 15 λεπτά. Χρειάζεσαι βιταμίνη D, ειδικά όσο ο καιρός χειμωνιάζει. Αν δεν προλαβαίνεις το πρωί, κάνε διάλειμμα για μεσημεριανό στο γραφείο και περπάτα έξω.
  8. Πρότεινε ή λάβε μέρος σε δημιουργικά projects. Αν ασχολείσαι με projects που σε ενθουσιάζουν σίγουρα θα ανυπομονείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου από νωρίς.