Το σκάνδαλο κόστισε ακριβά στη Volkswagen, η οποία, για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια, σημείωσε ζημίες που αγγίζουν τα 1,67 δισ. ευρώ.

Στο τρίτο τρίμηνο του ’15 καταγράφονται οι ζημίες για την εταιρεία καθώς ξόδεψε χρήματα που δεν είχε προβλέψει προκειμένου να καλύψει τα έξοδα που προέκυψαν από την παραποίηση των εκπομπών ρύπων.

Η αντιμετώπιση του σκανδάλου κόστισε τελικά στην Volkswagen, ωστόσο, κόστισε λιγότερο απ’ ό, τι υπολόγιζε αρχικά.

Τα 2,11 δισ. ευρώ υπολογιζόταν ότι θα φθάσουν οι ζημίες, με την εταιρεία να βρίσκει, έστω και μια μικρή σταγόνα αισιοδοξίας.

Η Volkswagen έχει ήδη προειδοποιήσει τους επενδυτές ότι τα φετινά της κέρδη θα είναι μειωμένη σε σύγκριση με των προηγούμενων ετών, ενώ ο Ματίας Μίλερ έχει δώσει υποσχέσεις ότι θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να αποκατασταθεί η χαμένη εμπιστοσύνη στην εταιρεία την οποία διευθύνει.