Θυμώνεις εύκολα; Μάθε να το ελέγχεις

LIKE US ON FACEBOOK

Οι καταστάσεις άγχους και πίεσης μπορεί να οδηγήσουν σε δυσάρεστα αποτελέσματα. Συχνά κάτω από συνθήκες πίεσης και συναισθηματικής σύγχυσης οι αντιδράσεις μας δεν είναι οι πλέον κατάλληλες. Εκρήξεις θυμού, και γενικότερα αρνητικών συμπεριφορών, μπορούν να αποβούν μοιραίες και να μας στοιχίσουν πολύτιμα άτομα από τη ζωή μας.

Υπάρχουν 5 μέθοδοι για να μπορέσεις να ελέγξεις τα συναισθήματά σου:

Διατήρησε τον οργανισμό σου σε καλή κατάσταση

Η διαχείριση των συναισθημάτων βρίσκεται σε άμεση σχέση με την ισορροπία του οργανισμού. Είναι απαραίτητο να γυμνάζεσαι και να κοιμάσαι αρκετές ώρες. Το σημαντικότερο όμως είναι να συνδυάζεις τις καθημερινές σου ασχολίες με ευχάριστα περιβάλλοντα. Ένας περίπατος στη φύση στον ελεύθερό σου χρόνο είναι πολύ σημαντικός. Επίσης είναι απαραίτητο να βρεις τρόπους να αποβάλλεις το άγχος που σχετίζεται με τη δουλειά.

Καλλιέργησε την συναισθηματική σου νοημοσύνη

Μπορεί ο όρος αυτός να μην είναι ξεκάθαρος για σένα. Ωστόσο στην πραγματικότητα η συναισθηματική νοημοσύνη είναι να νοιώσεις το πιο κατάλληλο συναίσθημα για την πιο κατάλληλη περίσταση. Σκέψου πως θα ήταν ο κατάλληλος τρόπος να νοιώσεις σε διάφορες καταστάσεις. Όταν βρεθείς, λοιπόν, αντιμέτωπος με αυτές τις συνθήκες θα μπορέσεις να τις αντιμετωπίσεις καλύτερα.

Κέρδισε εμπειρίες

Οι νέες εμπειρίες δεν είναι ανάγκη να είναι βιωματικές. Μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να παρακολουθήσεις μια ταινία σχετικά με το θέμα. Ακόμα μπορείς να κάνεις απλά πράγματα όπως να δοκιμάσεις νέες κουζίνες ή να μάθεις τη γλώσσα και τον πολιτισμό μιας χώρας. Έτσι θα εφοδιαστείς καλύτερα και θα σαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις δύσκολες συνθήκες.

ανάγνωση βιβλίου

Διάβασε βιβλία ψυχολογίας

Μαθαίνοντας, σε επιστημονικό επίπεδο, τι συμβαίνει στον ψυχικό σου κόσμο θα μπορέσεις να τον ελέγξεις καλύτερα. Η ψυχολογία είναι το μέσο για να κατανοήσεις τόσο τις δικές σου ενέργειες όσο και τις ενέργειες των γύρω σου. Γι’ αυτό μην διστάσεις να εξετάσεις το θέμα από μία πιο επιστημονική σκοπιά.

Διατήρησε τις θετικές σου εμπειρίες

Δεν πρέπει να ξεχνάς τις θετικές στιγμές της ζωής σου. Όταν βρεθείς σε μία δύσκολη κατάσταση είναι αρκετό να ανακαλέσεις αυτές τις μνήμες και αμέσως να βελτιώσεις την ψυχική σου διάθεση. Ένας εύκολος τρόπος για να θυμάσαι όλες αυτές τις θετικές στιγμές είναι να τις καταγράψεις σε ένα τετράδιο ή στον υπολογιστή σου. Έτσι δεν θα πάψεις ποτέ να ατενίζεις το μέλλον με θετικότητα.

συμβολαιογραφος

Διάβασε επίσης:

Μην αφήνεις τα συναισθήματά σου να σ’ ελέγχουν | Μάθε να τα διαχειρίζεσαι

 

 

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved