Μπαράζ αντιδράσεων έφερε το «ναι» για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηρόδρομους. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση έστρεψε τα πυρά της κατά του ΣΥΡΙΖΑ και κάνει λόγο για ξεπούλημα. Στο ίδιο μήκος κύματος και η ανακοίνωση του Ποταμιού που τονίζει πως αυτό είναι από τα δείγματα «παράνοιας που βιώνει» η χώρα.

Τι αναφέρει η Νέα Δημοκρατία;

Η Ν.Δ. κατηγορεί την Κυβέρνηση για «καταστροφική πολιτική» και «απαράδεκτη καθυστέρηση», η οποία «οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου».

«Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε “ξεπούλημα” τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Μετά από 18 μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ» σημείωνει η Νέα Δημοκρατία και χαρακτηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ ως «τον ορισμό της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας» και του καταλογίζει ότι «κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό».

Να θυμίσουμε πως την Πέμπτη εγκρίθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηρόδρομους. Θυμίζουμε, πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαρύνεται με 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις οι οποίες έχουν κριθεί ως «παράνομες» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναμένεται να «διαγραφούν» με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.

Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ιταλικό κρατικό φορέα σιδηροδρόμων, Ferrovie, θα πραγματοποιηθεί έναντι 45 εκατ. ευρώ.

Η συγκεκριμένη ιταλική εταιρεία ήταν η μόνη η οποία είχε καταθέσει δεσμευτική πρόταση. Βέβαια, όταν ολοκληρώθηκε η κατάθεση των προσφορών στις 6 Ιουλίου δεν υπήρχε καμία προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ.

Τι επισημαίνει το ΠΟΤΑΜΙ;

Το ΠΟΤΑΜΙ χαρακτηρίζει την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως «δείγμα της παράνοιας που ζούμε στη χώρα» και προσθέτει:

«Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια».

«Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα» διερωτάται και σημειώνει πως «η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα».

«ΥΓ. Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που κατήγγελες ότι ξεπουλιούνται» καταλήγει η ανακοίνωση.

photo:EUROKINISSI/ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ