Τελειώνει η ταλαιπωρία για τους επιβάτες της British Airways καθώς η εταιρεία επιστρέφει στην ομαλότητα το πρόγραμμα πτήσεών της.

Η ταλαιπωρία ξεκίνησε όταν κατέρρευσε το ηλεκτρονικό σύστημα της British Airways στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου. Έτσι, 75.000 επιβάτες δεν κατάφεραν να μεταβούν στον προορισμό τους το περασμένο τριήμερο.

Το αεροδρόμιο Heathrow ανακοίνωσε μέσω Twitter ότι συνεργάζεται με την αεροπορική εταιρεία προκειμένου οι επιβάτες να λάβουν τις αποσκευές τους όσο το δυνατό πιο σύντομα.

Απ’ την πλευρά της, η British Airways προχώρησε στην εξής ανακοίνωση:

Τα ηλεκτρονικά μας συστήματα λειτουργούν ομαλά και θα επιστρέψουμε στο πλήρες πρόγραμμα πτήσεων στο Heathrow και το Gatwick την Τρίτη, 30 Μαΐου

Θυμίζουμε ότι λόγω του προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα, η British Airways είχε αναγκαστεί να προχωρήσει στην ακύρωση όλων των πτήσεων απ’ το Heathrow και το Gatwick. Όλα ξεκίνησαν το Σάββατο όταν ένα πρόβλημα σε διακομιστή διέκοψε όλες τις λειτουργίες της παγκόσμια, επηρεάζοντας μεταξύ άλλων και τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και τον ιστότοπό της.