Δεν είναι λίγες οι φορές που έχεις ακούσει τον συνάδελφο στη δουλειά να σου λέει “δεν έκλεισα μάτι χθες το βράδυ” και το ίδιο θα έχεις πει και εσύ ουκ ολίγες φορές.

Συχνά βρίσκουμε τον εαυτό μας, τη στιγμή που είμαστε έτοιμοι να κοιμηθούμε ν’ απασχολούμε το μυαλό μας με όλων των ειδών τις σκέψεις και έτσι περνάνε οι ώρες και εμείς δεν έχουμε κλείσει μάτι μέχρι το επόμενο πρωί.

Το πρώτο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να φροντίσεις το περιβάλλον στην κρεβατοκάμαρα σου και να διώξεις ότι δεν χρειάζεσαι σ’ αυτήν που να σου αποσπά την προσοχή. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να μην έρχεσαι σε επαφή με οθόνη υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου, τουλάχιστον μία ώρα πριν πέσεις για ύπνο.

Αν δεν δεις αποτέλεσμα ούτε από αυτά, δοκίμασε αυτό το τρικ για το μυαλό που ανακάλυψε ο Καναδός ερευνητής Luc Beaudoin. Αυτό το τρικ που σε βοηθάει να κοιμάσαι πιο εύκολα το έχει ονομάσει “γνωστική ανακατεύθυνση”.

Η αναβάθμιση του μετρήματος των προβάτων

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να διαλέξεις μια τυχαία λέξη, τουλάχιστον πέντε γραμμάτων (προσπάθησε να μην έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για εσάς), και στη συνέχεια να εστιάσεις στο πρώτο γράμμα. Άφησε το μυαλό σου να δημιουργήσει μια λίστα με άλλες λέξεις που αρχίζουν επίσης με αυτό το γράμμα, απεικονίζοντας τη κάθε λέξη. Όταν εξαντλήσεις τις ιδέες, απλώς προχώρησε στο επόμενο γράμμα από την επιλεγμένη λέξη.

Αν η αϋπνία είναι κάτι που αντιμετωπίζεις συχνά, δοκίμασε αυτή την τεχνική και πες μας, αν έχει αποτέλεσμα.