Το πρωί πρέπει να τρως σαν βασιλιάς… Και όταν λέμε βασιλιάς εννοούμε και υγιεινά.

Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες στο πρωινό κι λιγότερες θερμίδες στο βραδινό χάνουν περισσότερο βάρος, έχουν μικρότρη περιφέρεια και αισθάνονται πιο γεμάτοι.

Πρωτεΐνες

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτείνες. Σύμφωνα με μελέτες η κατανάλωση ενός πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες συνδέεται με αυξημένη πληρότητα, μειώνει την πιθανότητα να καταναλώσεις έναν σνακ κατα τη διάρεια της νύχτας και γενικότερα μειώνει την επιθυμία για φαγητό.

Μπορείς να επιλέξεις φρυγανιές ολικής άλεσης με βούτυρο καρυδιών ή ένα αυγό, 1/4 φλιτζάνι βρώμη με γιαούρτι με μούρα και αμύγδαλα, ένα ψημένο ψωμί μπανάνας με λίγη σκόνη πρωτεΐνης, μαγειρεμένη κινόα με μούρα.

φυτικές ίνες

Φυτικές ίνες

Η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες τείνει να επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης και έτσι θα νιώθεις πλήρης. Μπορείς να επιλεξεις τοστ ολικής αλέσεως, πλιγούρι, φρούτα και λαχανικά.

Λαχανικά

Δεν επκεντρωνόμαστε αρκετά στα φρούτα και στα λαχανικά στο πρωινό μας. Λίγο σπανάκι, πιπεριές ή κολοκυθάκια σε μια ομελέτα είναι ότι πρέπει για ένα πλήρες πρωινό.

Λαχανικά

Υγιή λίπη

Ένας άλλος τρόπος για να νιώθεις πλήρης και να επιβραδύνεις την πέψη ένα να τρως υγιή λίπη. Το ιδανικό είναι ένα τοστ με αβοκάντο, εύκολο, γρήγορο και νόστιμο. Μπορείς επίσης να προσθέσεις λίγους ξηρούς καρπούς σε πλιγούρι βρώμης.

Κάτι ασυνήθιστο

Χρησιμοποίησε τη φαντασία σου για να μην είναι “βαρετό” το πρωινό σου. Μπορείς να ετοιμάσεις ένα γιαούρτι με φέτες μήλου, πουρέ κολοκύθας, κανέλα και μοσχοκάρυδο.

Photo: Shutterstock