Πότε πρέπει να κοιμάσαι για να μειώσεις τον κίνδυνο για διαβήτη;

LIKE US ON FACEBOOK

Το να κοιμάσαι πολύ λίγο εντός της εβδομάδας, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο να πάθεις διαβήτη. Αλλά αν φροντίζεις να κοιμάσαι μέχρι λίγο πιο αργά τα Σαββατοκύριακο, τότε μπορεί να αντιστρέψεις την εικόνα.

Οι ερευνητές πραγματοποίησαν ένα πείραμα ύπνου με 19 υγιείς νεαρούς άνδρες, οι οποίοι για τέσσερις μέρες υποβλήθηκαν σε στέρηση του ύπνου. Αυτή η στέρηση συνδέθηκε με αλλαγές στο αίμα τους προτείνοντας ότι τα σώματά τους δεν μπορούσαν να διαχειριστούν το σάκχαρο, ως συνήθως.

Στη συνέχεια, όμως, όταν οι άνδρες κοιμήθηκαν παραπάνω για τις επόμενες δύο νύχτες, οι εξετάσεις αίματος επέστρεψαν στα φυσιολογικά τους επίπεδα, αντιμετωπίζοντας την επίδραση της βραχυπρόθεσμης στέρησης ύπνου.

Οι ερευνητές προτείνουν πως αυτό δίνει κάποια ελπίδα ότι ακόμα κι όταν οι άνθρωποι αδυνατούν να κοιμηθούν επαρκώς τις καθημερινές, μπορούν να αναπληρώσουν αυτό το κενό τα Σαββατοκύριακα.

Η μελέτη δεν αποδεικνύει ότι ο περισσότερος ύπνος τις ημέρες που μπορείς, είναι ικανός να αντιμετωπίσει τις αρνητικές συνέπειες της στέρησής του σ’ άλλες περιπτώσεις και κατ’ επέκταση την πρόληψη διαβήτη, εάν αυτό γίνεται κατ΄εξακολούθηση.

Σε κάθε περίπτωση όμως οι επιστήμονες δηλώνουν αισιόδοξοι όποιοι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να κοιμηθούν επαρκώς, μπορούν να απολαύσουν ορισμένα οφέλη εάν με την πρώτη ευκαιρία ξεκουραστούν κατάλληλα.

Φυσικά περαιτέρω έρευνα απαιτείται, αλλά να θυμάσαι πως ο καλός ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την σωστή ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και κατά συνέπεια την πρόληψη του διαβήτη.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved